[BC3] Roddels over plasma TV''s

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:51

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik hoor de laatste tijd steeds vaker over plasma televisies, dat die dingen maar 1 jaar

Ik weet niet of dit bij normaal gebruik is of bij non-stop gebruik.

Wat is dat de normale aantal uren dat een plasma televisie normaal kan blijven werken.. Want bij normale televisies schijnt dat rond de 50.000 gebruikersuren te zijn...

Want plasma televisies zakken steeds leuker in prijs en mijn uitzetting komt steeds dichterbij :):)

AKA Rinkel weblog

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 19:01

-Stef-

Slainthe!

Op maandag 23 april 2001 19:03 schreef 4POX het volgende:
Ik hoor de laatste tijd steeds vaker over plasma televisies, dat die dingen maar 1 jaar

Ik weet niet of dit bij normaal gebruik is of bij non-stop gebruik.

Wat is dat de normale aantal uren dat een plasma televisie normaal kan blijven werken.. Want bij normale televisies schijnt dat rond de 50.000 gebruikersuren te zijn...

Want plasma televisies zakken steeds leuker in prijs en mijn uitzetting komt steeds dichterbij :):)
Hehe, mooi spul maar ik weet niet of je je uitzettingspremie daaraan moet besteden :? Dat van een jaar levensduur lijkt me sterk. Een buis van 20 mille en dan een jaar? Ik denk niet dat die dan op de markt mogen worden gebracht aangezien het ook nergens staat aangegeven.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 19:03 schreef 4POX het volgende:
Wordt je asielverzoek afgewezen of zo???

• cyble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 23:43
rond de 30000 uur gaan bijv. de panasonics mee, daarna gaan ze pas slijtage vormen tonen aan het fosfor dus stuk is ie dan ook niet meteen. 30000 uur is als je 8 uur per dag dat ding aan hebt staan wel ruim 10 jaar, dus in de praktijk gaat dat ding ook wel tegen de 20 jaar mee als je het realistisch bekijkt, want iedere dag 8 uur dat ding aan lukt je niet als je ook nog een baan hebt om dat ding te kunnen betalen.

In God I trust, everyone else pay cash.

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 11:12 schreef cyble het volgende:
rond de 30000 uur gaan bijv. de panasonics mee, daarna gaan ze pas slijtage vormen tonen aan het fosfor dus stuk is ie dan ook niet meteen. 30000 uur is als je 8 uur per dag dat ding aan hebt staan wel ruim 10 jaar, dus in de praktijk gaat dat ding ook wel tegen de 20 jaar mee als je het realistisch bekijkt, want iedere dag 8 uur dat ding aan lukt je niet als je ook nog een baan hebt om dat ding te kunnen betalen.
ook mooi op tijd
bijna een jaar later |:(

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

tja maar wel het enige nuttige antwoord :)

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01-2025
Beter laat dan nooit :)

• pyravex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

Oh dan is het nog wel te doen, 10 jaar jang elk jaar 3000 piek appart zetten en dan kan je dan weer een nieuwe leuke tv kopen :) wie weet wat ze dan al hebben :) VR??? :)

|we live in the history of a mad man Mr. G |

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-03 20:23

Floor-is

5.2

danku

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.