Toon posts:

[BC3] tikken en krassen in audio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij vertellen wat de verschillende oorzaken kunnen zijn van krasjes e/o tikken in het audiogeluid van gekopieerde audio cd,s terwijl het origineel goed is?
:?:?:?:?:?:? :(:(:(:(:(

Verwijderd

Topicstarter
niemand enig idee?? :'(:'(:'(
Op maandag 23 april 2001 18:21 schreef molentje het volgende:
wie kan mij vertellen wat de verschillende oorzaken kunnen zijn van krasjes e/o tikken in het audiogeluid van gekopieerde audio cd,s terwijl het origineel goed is?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
dan brand je je cd''s te snel :P
op welke snelheid brand je je cd''s?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ik brand deze op 8 speed met een plextor 8/20

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-08 19:07
Waar lees je mee?

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

Topicstarter
met de plextor 40 speed en met cdr win 3.8 d en de leessnelheid op 16 keer
Op maandag 23 april 2001 19:33 schreef Wimpy006 het volgende:
Waar lees je mee?

Verwijderd

had ik ook last van. Cd''s op 8 speed klikken bij mij onzuiverder dan als ik ze op 2 speed fik (allebei afspelen en kon duidelijk verschil horen). Zou zeggen brand op een lagere snelheid en luister dan of het wel goed is. Heb 8220 plextor.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
MMore cd''s, geen goeie cdspeler. Geen goed software programma om te branden, of kabel van brander zit niet goed vast (oftwel te veel om op te noemen)

Philips heeft de beste kwaliteit spelers, zelfs met Philips DVD-spelers kan je RW''s afspelen (ook pioneer DVD) Puur omdat Philips dit heeft uitgevonden... Sony laat dit niet toe bij DVD-spelers, waarom?!?!
Denk maar eens aan SONY MUSIC >:)

Kan het duidelijker?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik dagt dat plextor ook wel goed was, maar mijn comp. zit niet op een stopcontact met randaarde, kan het ook met statische elctr of zo te maken hebben? hebben wij hier nl nogal vrij vaak last van
Op maandag 23 april 2001 19:39 schreef Probity het volgende:

[..]

MMore cd''s, geen goeie cdspeler. Geen goed software programma om te branden, of kabel van brander zit niet goed vast (oftwel te veel om op te noemen)

Philips heeft de beste kwaliteit spelers, zelfs met Philips DVD-spelers kan je RW''s afspelen (ook pioneer DVD) Puur omdat Philips dit heeft uitgevonden... Sony laat dit niet toe bij DVD-spelers, waarom?!?!
Denk maar eens aan SONY MUSIC >:)

Kan het duidelijker?
Pagina: 1