wie kan mij vertellen wat de verschillende oorzaken kunnen zijn van krasjes e/o tikken in het audiogeluid van gekopieerde audio cd,s terwijl het origineel goed is?
:?:?:?:?:?
:(:(:(:(
:?:?:?:?:?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Op maandag 23 april 2001 18:21 schreef molentje het volgende:
wie kan mij vertellen wat de verschillende oorzaken kunnen zijn van krasjes e/o tikken in het audiogeluid van gekopieerde audio cd,s terwijl het origineel goed is?
:?:?:?:?:?:(:(:(:(
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Op maandag 23 april 2001 19:33 schreef Wimpy006 het volgende:
Waar lees je mee?
Verwijderd
MMore cd''s, geen goeie cdspeler. Geen goed software programma om te branden, of kabel van brander zit niet goed vast (oftwel te veel om op te noemen)Op maandag 23 april 2001 18:21 schreef molentje het volgende:
:?:?:?:?:?:(:(:(:(
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Op maandag 23 april 2001 19:39 schreef Probity het volgende:
[..]
MMore cd''s, geen goeie cdspeler. Geen goed software programma om te branden, of kabel van brander zit niet goed vast (oftwel te veel om op te noemen)
Philips heeft de beste kwaliteit spelers, zelfs met Philips DVD-spelers kan je RW''s afspelen (ook pioneer DVD) Puur omdat Philips dit heeft uitgevonden... Sony laat dit niet toe bij DVD-spelers, waarom?!?!
Denk maar eens aan SONY MUSIC
Kan het duidelijker?