Toon posts:

[BC3] Reason vraag NN-19 digital sampler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waar sluit ik die in vredes naam op aan ik heb al de gate en de cv geprobeerd aan te sluiten op een matrix maar niets werkt weet iemand doormiddel van screenshots of uitleg hoe ik die aansluit dat hij het ook doet

Verwijderd

Topicstarter
weet nou echt niemand het ????

:(:(:(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoe bedoel je ik kan hem niet aansluiten?????

Als je begint moet je gewoon eerst een mixertje toevoegen en dan de sampleruitgang verbinden met de mixeringang voor het betereffende kanaal, it''s as easy as that
(moet je de mixer natuurlijk ook aansluiten)
Het beste is gewoon om alles via de mixer te laten lopen, want het kan niet anders

Maar misschien bedoel je iets anders dus als je wat duidelijker bent...

Oh ja, je krijgt er ook een hele mooie help bij ;)

GreetZ

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe het wel ff doormiddel van screenshot

kijk met geel heb ik aan gegeven hoe de matrix en sub-tractor aan elkaar zitten

maar de NN-19 is alleen met main aangezloten en doet het niet

zoals in de sub-tractor zijn de gate en CV aangesloten bij de NN-19 is dit niet zo wat sluit ik hierop aan zodat hij het doen

http://www.formula1.nl/reason.jpg

Verwijderd

Die sampler heeft noten nodig in de sequencer. Zie je die schuine pianotoetsen??? Daarmee kun je tonen (van je sample) aanslaan of gewoon in het witte gedeelte instellen.....
Sampler wordt verder automatisch goed aangesloten dus als je ''m zo hebt ingeladen dan zitten die kabels goed.

Verwijderd

Topicstarter
hmmmm ik heb hem gewoon in gevoegd en ook met een extra matrix geprobeerd maar alleen de master blijf aangesloten en de gate en CV niet dus hij doet nog steeds niets

niemand een screen shot of een goede uitleg

please in de help van reason kon ik het niet vinden

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Dan heb ik ook nog een vraagje over die sampler, hoe kun je de volgende sample pakken, dus dat hij in de sequencer naar de volgende sample overschakelt.

Verwijderd

Topicstarter
hehehehe jah :?
Pagina: 1