[BC3] SBlive + Win2k

Pagina: 1
Acties:

• Sandermvdb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:44

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Topicstarter
Ik heb Windows 2000 geinstalleerd en heb een SBLive. Nu heb ik best vaak met spellen dat er een kraakje in het geluid zit, net alsof het volume te hoog staat. Maar ook als ik het volume heel laag zet in windows zelf blijf ik het houden. In WinME had ik dit niet, dus geen hardwareprobleem.
Iemand anders ook dit probleem en liever: de oplossing hiervoor??
BVD

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
nieuwste win2k driver en Live!ware 3 geinstalleerd?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Sandermvdb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:44

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Topicstarter
Ik heb de nieuwste driver en liveware 3 geinstalleerd. Ook gebruik ik trouwens DX8 en SP1.

Iets anders vreemds is trouwens is dat als je bv een mp3tje op pauze zet en je klikt iets aan, dan moet je gewoon "klik" horen. Bij mij hoor je soms een heel kort stukje van het mp3''tje tegelijk met de klik!?!?

vreeeeemd

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:52

Beaves

Usque ad Finem

Ligt aan een combinatie van dingen, ik heb ook een SB Live en Win2K + Liveware 3.0. Ten eerste ligt het aan de SB Live, die ondersteunt ACPI niet goed, als je dat afzet heb je geen problemen meer, je moet alleen wel elke keer je pc handmatig uit zetten.

Ten tweede ligt het aan de brakke drivers van de SB Live, ik hoop dat Creative snel nieuwe drivers uitbrengt.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr