[BC3] Spontane reboots tijdens divx

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Tijdens het kijken van een divx krijg ik meestal na 15min. blauwe schermen of een volledige reboot.
Ik heb een MSI K7T pro 2a,TB1000,2x128mb 133mhz (apacer en kingston),creative geforce 2mx,soundblaster live value,maxtor 30,7gb 7200rpm udma100, liteon 12*10*32,Iiyama A705MT 17".(geen enkele overclockactie uitgevoerd!!) Alles draait onder 98se.
Ik heb volgens mij alles al geprobeerd : verschillende versies van 4 in 1 drivers, detenator drivers, naast MP ook andere divx players, alles op achtergrond uit enz, enz.
Ivm Via-southbridge/SBlive probleem ook pci-latency patch gedraaid, maar......geen succes. Misschien een hitte of software probleem, of toch Via/SB conflict?
Kortom.........I''am desperate.

Ik hoop dat er nog iemand een suggestie heeft.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-03 16:20
Of het een conflict is kun je simpel bekijken door één voor één al je hardware uit te schakelen. Wel een klotekarwei, maarja...

Probeer trouwens ook eens nieuwe DivX codecs te installeren, zo te zien heb je dat nog niet gedaan.