Hallo, ik heb een Diamond Viper V770 NonUltra. Er zit alleen een poort op om de monitor op aan te sluiten. Nu wil ik ook graag mijn dvd''s op mijn tv willen kijken. Is het mogelijk om uit die V770 de "video out" te krijgen? Zodat ik die op scart aan kan sluiten? Volgens mij moet dit mogelijk zijn maar ik heb geen idee hoe. Voor alle duidelijkheid, ik heb geen tvout op de V770. Iemand tips? Of moet je soms een extra kaart kopen die het mogelijk maakt mijn tv aan te sluiten? Ik wil dan wel de prestaties van mijn V770 behouden.
Hoi,
Ik heb op mijn cellie 466 ook een Viper 770 zitten zonder tv-out. Er bestaan hiervoor goede TV-out kaartjes (ook wel mpeg encoder kaarten). Deze vragen wel een extra PCI slot, maar zijn wel goed voor resoluties tot 1280*1024
Grtz, and good luck
Ik heb op mijn cellie 466 ook een Viper 770 zitten zonder tv-out. Er bestaan hiervoor goede TV-out kaartjes (ook wel mpeg encoder kaarten). Deze vragen wel een extra PCI slot, maar zijn wel goed voor resoluties tot 1280*1024
Grtz, and good luck
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen