Heeft iemand nog een leuke tip voor een hometheater set voor 1500 gulden???
Er hoeft geen dvd bij te zitten, 4 of 6 speakers maakt niets uit.
tx jasper
Er hoeft geen dvd bij te zitten, 4 of 6 speakers maakt niets uit.
tx jasper
Verwijderd
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Panasonic maakt woofers die met klein membraan behoorlijk laag komen. Maar deze is echt but hoor. Hoeft trouwens ook geen DVD bij, en een 5" woofertje. Wat wil je, van die films met die klassieke opdringende muziek wil je je set gewoon hard kunnen zetten, zonder vervorming, en dat krijg je hier wel bij. Deze set gaat even hard als bv. een DTT3500, alleen dan is de acoustische kwaliteit beter.Op zondag 22 april 2001 19:34 schreef delfosso het volgende:
Panasonic SC-PM08 Home Cinema Set:
DVD/cd-speler, DTS decoder ingebouwd, 2 frontspeakers met subwoofer ingebouwd, een center en twee backspeakers, Tuner
NLG 1449,- bij Megapool
www.panasonic.nl
JUIST de Videologic Digitheathre DTS. Die ondersteund werkelijk alles. Gaat harder dan mijn 8" ADA885 woofer. En komt ook nogeens een slordige 3Hz lager. En geen DVD en extreme acoustische kwaliteit. Dit zou ik toch bijna met een Hifi set gaan vergelijken. Lijkt me toch HET alternatief.Of VideoLogic DigiTheatre DTS.
Sluit ik me bij aan. Zo''n minisetje is geen hometheater, vind ik. Het is een minisetje, met een decoder en drie extra, brakke speakers.Op zondag 22 april 2001 19:31 schreef Obi het volgende:
Spaar nog ff door en doe het in een keer goed is mijn advies.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp