[BC3] mp3''s op stereo beluisteren

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zou graag mijn mp3''s beluisteren op mijn stereo ,maar weet niet wat ik nu moet doen.
:+

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
kabeltje van je pc naar de stereo leggen,
mp3cdspeler kopen, 486 met extra grote hd als mp3 pc gebruiken (en aan stereo knopen natuurlijk)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 18:51 schreef stefana3a_AKA_MM het volgende:
kabeltje van je pc naar de stereo leggen,
mp3cdspeler kopen, 486 met extra grote hd als mp3 pc gebruiken (en aan stereo knopen natuurlijk)
Zo moeilijk is het niet nee...

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
voor VBR heb je wel ''n snelle 486 cpu nodig denk ik

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Verwijderd

Kheb me rear-out op de video-in van me HiFi zitten. Heel simpel hoor.

Verwijderd

hmm waar je de speakers aansluit sluit je nu de kabel van de stereo en hoppa klaar ben je.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 22 april 2001 20:29 schreef HlpDsK het volgende:
Kheb me rear-out op de video-in van me HiFi zitten. Heel simpel hoor.
Hé, dat ken ik. :) Is dat 4point gedoe bij een x-fire toch nog ergens goed voor, hè?

Ik heb alleen bij sommige DiVX''jes dat het geluid dan er "raar" klinkt. Lijkt wel offie dan een surround signaal naar m''n stereo stuurt. Zal wel met me instellingen te maken hebben enzo, ik ben lui. +)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1