[BC3] Geen trackmarks bij het opnemen vanaf pc,

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Goedemiddag tweakers,

2 Vraagjes:

1. Bij het digitaal opnemen vanaf mijn Terratec DMX Xfire 1024 naar mijn Sony MZ-R70 krijg ik geen automatische trackmarks. :( Ook als je een pauze inlast van 30sec gaat de MD niet over naar een volgend track :? (volgens het boekje moet hij dat nu 2 sec doen) Het maakt hierbij niet uit of je Synchro Rec aan of uit hebt staan.

Ik heb hier al veel over gelezen en gezien (o.a. op minidisc.org en oudere topics) en het zou dus moeten liggen aan mijn geluidskaart :?

Weet iemand of hier inmiddels al een oplossing voor is gevonden?

Het zou namelijk wel stoer zijn 8-)

2. Ik heb tot voor kort altijd de Sony MD Recordables gebruikt en heb nu gisteren voor het eerst TDK MD''s gekocht.

Toen ik deze in mijn MD deed begon deze heel raar te spinnen en te tikken :? Kan ik hieruit concluderen dat deze slechter zijn?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Niemand???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Heb hetzelfde probleem met m''n SB Live! die optisch heen en weer is gekoppeld.. Alleen een lange pauze maakt wel een trackmark, maar dat zit ''m in de MD. Er worden digitaal geen trackmarks meegestuurd in ieder geval. Met de eerste drivers van de SBLive! + Extra software van Optical IO kon het overigens wel door op Mute in de mixer te drukken, maar dat is nu niet meer mogelijk... |:(

Concrete Loop Watercooling

• BC3 Victim
Maar is er niet een soort Minidisc Control Center :? voor de terratec te verkrijgen die dat automatisch doet?