Als ik met cakewalk 9 aan het sequencen ben hangt mjin pc als ik allebei de devices tegelijk aanspreek. fokkin irritant, helemaal omdat het lijkt alsof het bij bepaalde samples het geval is. ook kan een track het eerder gewoon doen en een volgende keer vastlopen (waarna ie wel altijd blijft vastlopen).
ik heb een windows 98 1e editie P2-350 256mbram en ik gebruik cakewalk 9 pro, awevbank98 en samples.
heb nog niet getest of het ook zo is wanneer ik awevbank98 niet gebruik , maar zonder is geen optie want ik heb de DSP effecten van dat programam nodig.
iemand die dit ook heeft meegemaakt of een oplossing weet?
zou zzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeer welkom wezen,
sander
ik heb een windows 98 1e editie P2-350 256mbram en ik gebruik cakewalk 9 pro, awevbank98 en samples.
heb nog niet getest of het ook zo is wanneer ik awevbank98 niet gebruik , maar zonder is geen optie want ik heb de DSP effecten van dat programam nodig.
iemand die dit ook heeft meegemaakt of een oplossing weet?
zou zzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeer welkom wezen,
sander
Human Bobby
aha, ik weet eigenlijk geen antwoord, maar ik hoopp voor je dat eimand anders dat heeft, want je probleem klinkt nogal ''erg''.
word ik nou in de zeik genomen?
het is niet te hopen dit is namelijk een erg serieus probleem.
zit er logica in dat ik het zou kunnen verheplpen als ik de sblive value verander van slot?
zit er logica in dat ik het zou kunnen verheplpen als ik de sblive value verander van slot?
Human Bobby
Ik vind er geen logica inzitten, maar het is wel een standaard eerste handeling bij "wazige" problemen. Bij mij dan. En het helpt ook nog!!Op zondag 06 mei 2001 22:54 schreef Sander17 het volgende:
Bij mij was het btw met netwerkkaarten, die het dan ineens wel doen enzo.
Het kan zijn dat windows dan ineens de IRQ''s opnieuw toewijst ofzo, en dat er dan ineens een beteree configuratie gevonden worden. Sja, de wegen van hard/software zijn soms ondoorgrondelijk.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
als ik ''m omswitch doet ie het de eerste keer als ik windows opstart perfect, alle nader volgende keeren is het probleem weer terug...
het wordt dus alleen maar vager...
het wordt dus alleen maar vager...
Human Bobby
ik ben er uit.
tering wat een zoektocht, meer dan een jaar maar nu is het zover
omdat i kmet soundfonts werk (en awevbank98 enzo) maakte ik altijkd zoveel mogeljik ruimte. ik gooide dus de stnadaard general midi soundfont eraf , dat scheelde weer 2,4 of 8 mb.
en DAARDOOr liep ie vast de volgende reboot als ik wilde sequencen met beide midi devices! vraag niet waarom, maaar dat ding gewoon laten staan en je eigen sf eroverhen gooien en er is niks aan de hand!!!!
tering wat een zoektocht, meer dan een jaar maar nu is het zover
omdat i kmet soundfonts werk (en awevbank98 enzo) maakte ik altijkd zoveel mogeljik ruimte. ik gooide dus de stnadaard general midi soundfont eraf , dat scheelde weer 2,4 of 8 mb.
en DAARDOOr liep ie vast de volgende reboot als ik wilde sequencen met beide midi devices! vraag niet waarom, maaar dat ding gewoon laten staan en je eigen sf eroverhen gooien en er is niks aan de hand!!!!
Human Bobby
Pagina: 1