De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je zit er wel mee, he? Als je nou alles even in één topic had gehouden, want dit schiet ook niet op.
Oplossing: gewoon je nintendo aansluiten als je wil nintendoen, en afsluiten als je TV wil kijken. Ik vermoed dat je niet elke dag nog die Snes gaat gebruiken, maar gewoon zo af en toe een burst (zo doe ik zo af en toen nog es een avondje SuperMarioKart:)).
Ga nou maar eerst kijken of je Videokaart die verloopplug trekt en er uberhaupt beeld op je scherm komt, voordat je je zorgen gaat maken om het geluid, enzo.
Audio, Video & HiFi Forum >> Help SimbaDaBom Met Z''n Snes Forum
.
Waarom maak je d''r eigenlijk zo''n gigantische cross-post van:(. Da''s toch niet echt nodig...
Oplossing: gewoon je nintendo aansluiten als je wil nintendoen, en afsluiten als je TV wil kijken. Ik vermoed dat je niet elke dag nog die Snes gaat gebruiken, maar gewoon zo af en toe een burst (zo doe ik zo af en toen nog es een avondje SuperMarioKart:)).
Ga nou maar eerst kijken of je Videokaart die verloopplug trekt en er uberhaupt beeld op je scherm komt, voordat je je zorgen gaat maken om het geluid, enzo.
Audio, Video & HiFi Forum >> Help SimbaDaBom Met Z''n Snes Forum
Waarom maak je d''r eigenlijk zo''n gigantische cross-post van:(. Da''s toch niet echt nodig...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Je hebt een beetje erug veel nieuwe topics geopend, voor vrijwel een vraag.
Het had iig. wel allemaal in een topic gekunt.
[topic=165647]
[topic=165604]
[topic=165122]
[topic=165029]
[topic=164622]
[topic=164316]
Beetje oplette he in het vervolg
Het had iig. wel allemaal in een topic gekunt.
[topic=165647]
[topic=165604]
[topic=165122]
[topic=165029]
[topic=164622]
[topic=164316]
Beetje oplette he in het vervolg