[BC3] Geen aansluitingsbus op PCTV

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Goeden avond mensen
ik heb een pctv kaart en nu heb ik mijn snes op me kaart aangesloten maar de line in waar het verloopkabeltje van me pctv in loop (3,5) die heb ik nodig voor me snes want ik heb 2 female stek. gekocht en die op me scart kabel aangesloten omdat ik anders geen geluid uit me snes kan krijgen. Maar nu dacht ik van he dan sluti ik die tv kaart intern op me audio maar die heeft geen aansluitings bus voor me internal audio output of internal tv output. Kan ik zo''n bus uit een oude hd ofzo slopen en vast solderen want er is wel ruimte om die pinnetjes erin te doen.

Is dit verstandig om te doen zo ja op welke output moet ik ze dan vast maken (tv/audio output) en hoe groot moeten die pinnetjes zijn. please help help.:?:?

Weet iemand het antwoord??
Zo ja kan je me ook wat soldeertips geven, want ik ben niet echt een soldeerheld :o:P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kan ook hier -> [topic=165349]