Toon posts:

[BC3] Beeldkwaliteit dvd van ps2?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe is de beeldkwaliteit/weergave (uiteraard mede afhankelijk van je tv)van een dvdtje afgespeeld op de ps2? Even goed als een merk dvd speler onder de 1000 piek ofzo? Zijn er al mensen met ervaringen?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zaterdag 21 april 2001 18:54 schreef Benny Hill het volgende:
Hoe is de beeldkwaliteit/weergave (uiteraard mede afhankelijk van je tv)van een dvdtje afgespeeld op de ps2? Even goed als een merk dvd speler onder de 1000 piek ofzo? Zijn er al mensen met ervaringen?
Schijnt net zo goed te zijn.

verkeerde forum trouwens ;)

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
ik zie wel verschil, maar het ligt er dicht tegen aan :)

Audi A8 W12 6.0

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

gewoon prima... iets minder dan een goede dvd speler denk ik.. maar ik denk dat het verschil niet opvalt..

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> Audio, Video & HiFi Forum
>> Dit topic is gemoved!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-05 22:26
Ik heb ook een dvd bij mijn PC.
Maar kijk toch liever op mijn breedbeeld en mijn dvd die DTS ondersteund.
Ook het geluid van mijn DTS versterker is niet te vergelijken met bijvoorbeeld een Soundblaster Live.

Heb mijn eigen thuisbioscoop :)

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~nomercy13/bios.jpg

Verwijderd

Naar wat ik heb gehoord schijnt het wel goed te zijn.

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 19:38 schreef Artwido het volgende:
Ik heb ook een dvd bij mijn PC.
Maar kijk toch liever op mijn breedbeeld en mijn dvd die DTS ondersteund.
Ook het geluid van mijn DTS versterker is niet te vergelijken met bijvoorbeeld een Soundblaster Live.

Heb mijn eigen thuisbioscoop :)

[afbeelding]
Jij bent stoer !
Antwoord op de vraag geef je ook al niet. |:(

Ik heb bij mijn zwager op de ps2 een DVD-film gezien... en ik moet zeggen niets op aan te merken hoor. En trouwens is er sowieso weinig kwaliteitsverschil tussen de ene DVD-speler en de andere te merken hoor...zeker qua beeldkwaliteit.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zaterdag 21 april 2001 18:54 schreef Benny Hill het volgende:
Ik ben erg blij met de DVD-speler van de PS2, werkt prima en ziet er top uit.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Tis jammer dat de PS2 veel problemen heeft met Disney DVD''s, want op de beeldkwaliteit is niks aan te merken, behalve dat de bediening met de controller zwaar ruk is :(

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Verwijderd

Thundermol, WTF

er is echt wel verschil tussen de ene dvd speler en de andere.
Kijk als je een enorme slechte tv hebt en een rot versterker merk je inderdaad niets. Gebruik je daarentegen kwaliteit spullen dan zie je dus echt wel het verschil tussen een yakamawablabla van 400,- of een referentie speler van >2000

het enige wat ik weet van een PS2 is dat de bediening een beetje tegenvalt.. je kunt er een afstandbediening voor kopen van zon 70 piekjes dacht ik. Verwacht alleen niet de kwaliteit van een standalone dvd speler van 1100,-

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op zondag 22 april 2001 12:05 schreef FL!PNEUS het volgende:
Tis jammer dat de PS2 veel problemen heeft met Disney DVD''s, want op de beeldkwaliteit is niks aan te merken, behalve dat de bediening met de controller zwaar ruk is :(
koop je toch de afstandsbediening erbij, heb een maat van me ook gefdaan werkt perfect

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Pagina: 1