[BC3] bestand .cdi wil niet afspelen :((

Pagina: 1
Acties:

• sinned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11-2021
Hoi, ik heb een film gedonload met als extensie .cdi Nu kan ik deze niet openen in mijn mediaplayer. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.
bvd

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Moet een mpg film zijn. Probeer het eens met isobuster te openen.

http://www.ping.be/vcd/downloads/isobuster/isobuster.zip

Verwijderd

Die werkt dus niet :(
Weet iemand anders nog wat????? Het is een .cdi bestand. En isobuster kan alleen echte cdi''s lezen. niet een file met de extensie .cdi

Verwijderd

Het is een bestand met de extensie .cdi hè...

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
[/edit]overbodig

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
rename *.cdi *.mpg

openen met Windows Mediaspeler...

en anders toch echt VCDGear

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

''t kan ook een *.cdi image zijn die je op een cd moet branden.
Volgens mij werkt diskjuggler met cdi bestanden als images, ook wel isos maar dus ook cdi''s. (nee niet die multimedia crap van philips:P)

Verwijderd

De laatste heeft gelijk. Hoe kan het ook anders met zon mooi user icoontje >:) Oh my god, they killed kenny.
Het is dus idd een discjugler image. Ik ben al aan het kloten geweest om het om te zetten naar een nero image. Toen ik deze brande bleek dat ie niet goed was gegeaan. Klopte geen hout van. Nu heb ik een coverter om hem om te zetten naar een bin file. Hopen dat het zo wel goed gaat. Ik laat het nog weten hier. In de search kom ik veel vragen tegen over dat cdi en echt antwoord is er nog niet.

Verwijderd

Ik heb hem geconverteerd, maar toen ik ik hem gebrand had, was het een cd met in totaal 2,5mb aan files, kijk ik echter in de verkenner en zoek de avseq.dat of mopeg, hoe dat ding ook heet. is hij wel 680mb. Afspelen is niet mogelijk. cd verknalt dus. Aan het downloande kan het ook niet liggen aangezien het een aantal rars waren, en die kon ik dus wel uitpakken.
Pagina: 1