Toon posts:

[BC3] Help bij Reason

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het ultime mix meng en create programmatje Reason van propellerhead nu staan de mengschuiven open en ik krijg ook respons van mijn redrum maar geen geluiid

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je me een link naar het progje geeft dan kan ik het wel ff proberen ;)

Verwijderd

Topicstarter
erg leuk

nee ff serieus ik start gewoon een new en ik verander niets aan de kabels aan de achterkant maar geen sound hoor

Verwijderd

Topicstarter
IK HEB SOUND

Tnx anyway ik klooide wat aan en ineens was het er :)

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Misschien ''s handig om de manual uit te printen en door te lezen...

Dit kan aan ZOVEEL dingen liggen, meest voor de hand liggende is dat je de basisinstellingen niet goed hebt staan. Kijk bij: EDIT -> PREFERENCES -> AUDIO en dan bij de ''soundcarddriver.

PS. Het vreemde geval is dat bij elke topic over reason waar ik in reageer een aantal mailtjes met warezverzoeken krijg. JA ik heb ''m, en NEE ik weet niet waar je ''m vandaan kan halen (behalve propellerhead zelf) en NEE ik kopieer ''m niet voor je. Sorry hoor, maar ik wordt GEK van die warez request mailtjes...

Verwijderd

Topicstarter
<----SLUIT DE TOPIC MAAR PLEASE----> hij heeft geen nu meer dus kom niet vragen of we willen zeggen waar je hem download

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Op zaterdag 21 april 2001 15:07 schreef DaCrEaTiV!! het volgende:
<----SLUIT DE TOPIC MAAR PLEASE----> hij heeft geen nu meer dus kom niet vragen of we willen zeggen waar je hem download
Waarom moet deze topic dicht? Misschien heeft iemand anders wel iets interessants op te merken of te vragen (op warezrequests na natuurlijk).

Ik vind het een beetje jammer dat topics gesloten worden alleen omdat de aanvankelijke vraagstelling beantwoord is. Persoonlijk zie ik een slotje alleen nuttig als het niet wenselijk is dat er nog gereageerd wordt in een topic. Bij deze dus niet het geval.

Dus laat maar lekker open. Als er niemand meer iets te zeggen heeft zakt íe vanzelf wel weer weg.

Dus een open verzoek aan iedereen: Geen slotrequests meer AUB. Nogal irritant.
Pagina: 1