Toon posts:

[BC3] Speakers uit busje... WTF??

Pagina: 1
Acties:
  • 549 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

ik fietste laatst over straat, (logisch), En toen werd ik aangehouden door een busje met een man erin, en die vroeg of ik intresse had in een paar extreem goeie speakers. Hij had een verkeerde bestelling gekregen, en hij moest de speakers kwijt. De normale prijs (volgens hem) was 2 duizend per luidspreker, maar ik kreeg ze mee voor 200 per stuk.. Wie weet hier meer over?? Ik kan ze niet beluisteren voor ik ze mee neem..

Word ik hier in de zijk gezet ofzo?? is dit een grap?? of is hij echt serieus??

het busje was wit, ik hem hem wel vaker hier door de buurt zien rijden...

Iemand enig idee?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Gewoon iemand die da spul van de vrachtwage heb gehaald... 8-) of kapotte rotzooi van een audiozaak |:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zou niet zo van mensen op straat kopen eigenlijk :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
GEJAT ofzo...???

ik zou zowieso geen speakers kopen als je ze niet eerst kan luisteren...

[edit]
mijn 500e post :):):)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmz... maar niet doen dus?

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 17:29
Gewoon doen !!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 18:50

DarkSide

theres no place like ::1

Gewoon kopen. Niets aan de hand.
Niet illegaal of zo. En het zijn idd gewoon een van de beste speakers die je kan kopen.
Luisteren of zien is niet nodig.
Ze wegen ongeveer 20 kilo perstuk waar waarschijnlijk 18 kilo aan steen of zo.
Ik zou het niet vertrouwen.
Als het echt goed is. Dan vinden ze het vast niet erg om ze ergens te luisteren. Verhoogt de waarde.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Klinkt als duur brandhout....

FF zonder dollen, dat soort rommel valt in dezelfde categorie als koekjes/schilderijen endergelijke voor het ''goede doel'' (dit is de portomonee van de verkoper).
Niet aan beginnen dus, de gemiddelde speaker bij een midisetje is nog beter.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:50
OMNI AUDIO zeker???
Is best goed, alleeen geen High-End. Zeker geen 2000 piek waard.
Ik heb er een paar van de kringloop en ben tevreden:)

En oh ja, zeker een Vito boessie?

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 14:39 schreef DarkSide het volgende:
Gewoon kopen. Niets aan de hand.
Niet illegaal of zo. En het zijn idd gewoon een van de beste speakers die je kan kopen.
Luisteren of zien is niet nodig.
Ze wegen ongeveer 20 kilo perstuk waar waarschijnlijk 18 kilo aan steen of zo.
Ik zou het niet vertrouwen.
Als het echt goed is. Dan vinden ze het vast niet erg om ze ergens te luisteren. Verhoogt de waarde.
Ben jij schizofreen ofzo ?? :?

Er wordt keer op keer weer door de media gewaarschuwd voor dit soort oplichters, laatst nog bij Kassa!, die speakers zijn gewoon BULLSHIT !!
Dan kan je nog beter die Aldi speakertjes kopen die een aantal weken geleden in de aanbieding waren (als ze nog een keer komen ofzo).

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Is bekende truuk. Heb ik ook een keer gehad. Bla bla bla, ik wist allang wat ie wilde. Heel gesprek met ''m aangeknoopt. Zeker spaanplaat, he? Wat voor filter zit er in, welke componenten, MKT condensators, dubbele kern?. Kan je de speaker even losschroeven, zodat ik naar binnen kan koekeloeren?

Toen puntje bij paaltje kwam, wilde hij mij niet even een in-dept onderzoekje laten doen. Jammer, kon ik hem niet inpeperen, dat ie rommel aan het aanbieden was.

NIET DOEN!!!!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:30

Wokschotel

Op 6 wielen

Op zaterdag 21 april 2001 22:58 schreef Tony_Montana het volgende:
Gewoon doen !!
Tuurlijk. Als jij zo''n halve zool bent die speakers die hooguit 200 piek kosten koopt voor 500 piek moet je dat zelf weten |:(

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Als je speakers wilt zonder crossover, dan moet je deze kopen :). Zeker van het merk Omni audio of Marquant (en er is nog zo''n ander oplicht merk). Deze oplichterij loopt al jaren, en al jaren wordt er tegen gewaarschuwd.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
waarschijnlijk Dynalab ..
is een slecht merk luidsprekers..
en het is een oplichterspraktijk die al heel lang bekend is.. ze zijn ongeveer 50 gulden per stuk waard.. dus zou ik er 100 gulden voor bieden als je ze wilt hebben..
Kijk ff op de eerder genoemde link .. hier staat een pagina''s lange "review" van die speakers.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Laatst was er ook zietis bij kassa ofzo....

Mak kocht speakers uit zo''n bussie zouden wel 2500,- kosten in de winkel na ff onderhandelen neemtie ze mee voor 600,- ofzo, belachelijk laag dus.

Op weg naar huis komt ie langs een audio zaak staan daar de speakers in de etalage voor 175,- :)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Is me ook een keer op precies dezelfde manier aangeboden, voor station Naarden-Bussum. ZEER onfris zaakje, had eigenlijk hun kenteken moeten noteren en naar de politie moeten lopen.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 22 april 2001 02:23 schreef Duur het volgende:
Laatst was er ook zietis bij kassa ofzo....

Mak kocht speakers uit zo''n bussie zouden wel 2500,- kosten in de winkel na ff onderhandelen neemtie ze mee voor 600,- ofzo, belachelijk laag dus.

Op weg naar huis komt ie langs een audio zaak staan daar de speakers in de etalage voor 175,- :)
Volgens mij hebben mensen hier een andere mening over wat een audiozaak is dan dat ik dat heb :o!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

-Stef-

Slainthe!

Ik ben ook wel een aangesproken in Amersfoort. Zelfde verhaal: foute afleveringsgegevens en daardoor 1 set te veel en ja die was toch al betaald dus die kon er supergoedkoop uit. Nee jongens, zoek maar iemand anders.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Als je geluk hebt komt er geluid uit....
Dat zegt genoeg dacht ik zo.

Verwijderd

Met zulke boxen is het altijd hetzelfde:

Speakers eruit, konijn erin :)
Pagina: 1