Toon posts:

[BC3] PCTV -> PCTV PRO

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben zo stom geweest om een PCTV te kopen in plaats van een PCTV PRO. Ik dacht dat de PCTV ook stereo geluid had, maar dat heeft ie dus niet... :( Weet iemand hoe ik de kaart kan upgraden naar een PRO? Als het goed is moet dat kunnen...

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:50
Ja de upgrade kopen

Verwijderd

Is dat trouwens het enige verschil, want de prijs scheelt wel factor 2. Ik wil ook een tv kaart kopen en dan zou ik wel de PCTV nemen 150 gulden meer voor alleen stereo vind ik te veel.

Verwijderd

Als je gelijk de pro neemt zit er ook nog extra rommel op voor radio...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
en waar is die upgrade te koop dan?? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

In de winkel. Hij wordt ook wel PCTV Pro genoemd. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga maandag Pinnacle maar es bellen...

Verwijderd

Topicstarter
nee je kan een upgrade kopen die je op de PCTV kaart kan prikken.

en dan heb je dus een pctv pro.

je hebt dan stereo geluid EN radio!

en het prijsverschil is nu niet eens meer zo groot. De PRO kost bij ASCI maar 241 gulden.

Maar als het goed is kan je dus bij Pinnacle een soort uitbreidingskaartje kopen die je op de oude kaart prikt. Voor 50 gulden ofzo hoop ik!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:00
Ik heb ook een PCTV Pro. Als ik dat extra stukje PCB eraf haal, dan heb ik geen radio meer, logisch natuurlijk. Maar heb je dan ook geen stereo meer? Volgens mij wel namelijk... Volgens mij is die ''upgrade'' alleen maar voor Radio, maar ik kan het mis hebben...:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ja zo''n opprik upgrade ding hoeveel zou dat kosten laat je het ff horen als je gebeld heb en hoe duur dat kost en waar ze verkrijg maar zijn ik bedoeel ik kon kiezen tussen pctv of pro ja ik ga geen 120 extra betalen voor alleen radio. En die sterio ah ja geluid is geluid en wil je sterio dan koop je toch gewoon een breedbeeld met lekkere boxen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1