[BC3] MARANTZ slim-serie D.busaansluiting (afstandsbed.)

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb sinds kort de evivva-uitvoering van de marantz slim-serie aangeschaft B-)

Afbeeldingslocatie: http://www.marantz.com/image/product/hifi/large/evviva.jpg

Het gaat hier om de tuner/versterker (SR1041), de cd-speler(cd1020) en de AV dolby processor (av1040).

Het probleem is dat ik via de afstandsbediening het mastervolume niet veranderen kan. Is dit normaal bij gebruik van de processor of heb ik het spul niet goed aangesloten? (oftewl staat t verkeerd in de handleiding?)

Kan iemand mij helpen:? Weet iemand hoe de d.bus ''doorgelust'' moet worden (en of de d.bus schakelaars bij de componenten op system, int of ext moeten staan)????

Alvast heel erg bedankt...:Y)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

ik weet nix van deze set, behalve dattie GRUWELIJK MOOI is ! Heb hem ook in het echt gezien.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Ik zou zeggen probeer es wat. Switch es een paar keer. Zoveel kan er niet kapot gaan lijkt me.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hij is gruwelijk mooi ja, daarom heb ik em ook gekocht :P

Klooien bij zo''n set doe ik liever niet snel... het aansluiten was al niet gemakkelijk(8>, dus ermee rommelen... liever niet

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen