Toon posts:

Gezocht: Last in Amsterdam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand thuis (onder een dikke laag stof waarschijnlijk :)) het spel 'Last in Amsterdam' liggen?

Deze text-adventure is een Nederlandse productie en werd jaren geleden eens verspreidt met de Computer!Totaal (ik geloof dat er ook nog een wedstrijd aan verbonden was in die tijd)...

Alvast bedankt...

Verwijderd

Die herinner me nog goed. Maar helaas beschadigd en ook ooit besmet met virus!

Ik wil ook graag een exemplaar hebben.

Waarom vraag je niet aan Computer!Totaal redaktie zelf niet? Veel bedrijven hebben een archief en bewaren vaak alles. Dat geldt altijd voor kranten.

Maar ik ga es voor je zoeken op Internet. Op Internet tref je wel es stokoude programma's aan. Hopen dat het lukt....

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

of post hem op het c!t forum

Verwijderd

Heb al gedaan....

Es kijken of er al reactie is.

Verwijderd

Topicstarter
GerJan,

ik heb de reactie(s) op het Computer!Totaal-forum gelezen...

Zou je het spel ook even naar mij willen mailen?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Het staat op mijn ftp server.

Adres: ftp://212.187.2.87

Name: user
Password: user

De directory is \LASTOFADAM
Er zit zelfuitpakkend en normale ZIP in.

Succes.

• Tony Vroon
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Last in Amsterdam.
:D :D :D :D :D :D

Tsjonge jonge kun je nog beter Prince of Persia I gaan spelen.
Maar OK als je maar lol hebt :).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Topicstarter
Tony Vroon: Last in Amsterdam is echt pure nostalgie (voor mij althans). Toen ik het spel jaren geleden voor het eerst onder ogen kreeg heb ik het echt een aantal weken gespeeld. Ik was er in die tijd zo van onder de indruk dat zo'n eenvoudig spel zoveel speelplezier kon opleveren, dat ik toen zelf ook maar aan de slag ben gegaan om zo'n spel te programmeren... maar je raadt het al: het 'project' is nooit afgerond...

• Tony Vroon
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Nostalgie? Puur antiek man! :D

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Ja, en dat ftp-en lukt dus niet helemaal. OK, met zoiets als warftp enzo is het geen probleem, maar onder dos moet het toch ook kunnen? Maar waarom krijg ik dan maar een heel klein beetje bestand als ik get huppeldepup intik?
Recv huppeldepup werk ook niet...
Pagina: 1