[BC3] Het grote SNES problemen topic!

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
weet iemand hoe ik me snes geluid mooi door me live kaart of fps1000 kan krijgen door middel van die witte en rode kabel van de scart.. en kan ik die gele op me voodoo 3 3000 aansluiten met een verloopstukje naar s-video??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 20 april 2001 20:30 schreef SimbaDaBom het volgende:
weet iemand hoe ik me snes geluid mooi door me live kaart of fps1000 kan krijgen door middel van die witte en rode kabel van de scart.. en kan ik die gele op me voodoo 3 3000 aansluiten met een verloopstukje naar s-video??
Voor geluid: gewoon een verloop plugje kopen bij de audioboer (2xfemale RCA naar male 3,5" Jack). Daar plug je die rode en de witte in, en die jack sluit je aan op je line-in van je SB-live.

Voor beeld: Andersom kan het wel. Ik weet alleen niet of je voodookaart het dan gaat snappen. Dus, ik zou het niet weten:o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• BC3 Victim
ahha maar ik heb op me line in me verloopstekkertje van me tv-kaart?? pctv van pinnacle kan ik die ook intern aansluiten?? en kan iemand me uitleggen wat ik dan met wat moet connecten??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 20 april 2001 21:55 schreef SimbaDaBom het volgende:
ahha maar ik heb op me line in me verloopstekkertje van me tv-kaart?? pctv van pinnacle kan ik die ook intern aansluiten?? en kan iemand me uitleggen wat ik dan met wat moet connecten??
Dat lijkt me een gevalletje: Handleidingen uit de kast trekken, en lezen geblazen. Je hoeft niet alles te vragen hierzo.

• BC3 Victim
Je kan natuurlijk ook een mooi verloopje maken van de AUX van je SoundBlaster naar 2 inbouwtulpjes die je vastschroeft in je kast.

Daarna kan je de Snes gewoon aansluiten op die 2 tulpjes...

Handig zo''n extra "line-in"...

----
Benodigdheden:

- Oud CDROM Audiosnoertje
- 2 Female inbouw Tulp pluggen
- Boor+machine
- Soldeer+bout
----

op tactische plaats 2 gaatjes boren en 2 tulp pluggen vastzetten.
oude CDROM snoertje aan de 2 plugjes solderen.
eindplugje van CDROM snoertje in de AUX aansluiting van de SBLive! steken.

Klaar!

• BC3 Victim
en dat laatste kan je dat met een tekening of plaatje uitleggen want ik ben echt een computer anafalbeet zoals men al door had ;?en een extra line in lijkt me wel super handig

mail me anders op simba007nl@yahoo.com
of icq

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
In dit topic kun je al je Snes vragen en problemen kwijt :)

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:27
Okee
waar is dat klepje aan de onderkant voor???

Ennee Snes Roeleerd de pan uit he
Op school spelen we alleen maar Snes Roms :)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 21 april 2001 23:21 schreef Hennie-M het volgende:
Okee
waar is dat klepje aan de onderkant voor???
Ik denk dat de Post van Bulldog voor Simba was bedoeld. Maareh, die klep aan de onderkant was eigenlijk voor een cd-romspeler. (ik denk dat dat meer in spielerij thuishoort, dit is meer technische vragen).

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Installeer gewoon Snes9X en je hebt perfect beeld en geluid via je PC :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BC3 Victim
he bulldog (en de rest) sorry voor al die topics ik ben op newbie op tweaker dus wist niet dat me topic geslote zou worden. ( ik dacht lekker veel vragen en dan krijg ik van zelf wel het goed antwoord)

Nou ik vind die emulator''s eerlijk gezegt niks ja ok als je een snes (hardware heb staan, gebruik je hem ook toen in die tijd zoveel spelle gekocht en ja die blijven gewoon leuk.

Mario Kart Ruled gewoon dat is gewoon een jeugdsentiment van elke boy die een snes heeft gehad toch(???)

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 22 april 2001 00:06 schreef SimbaDaBom het volgende:
Mario Kart Ruled gewoon dat is gewoon een jeugdsentiment van elke boy die een snes heeft gehad toch(???)
Mario Kart rules inderdaad :).

Die gleuf voor de SNES (zoals al is gezegd) is voor een cd drive. Die drive is alleen in Japan uitgebracht en flopte meteen. Sega had meer succes met de cd add-on.

Voor de gleuf van de N64 bestaat er ook zoiets, namelijk een disk drive (64DD). Dit apparaat kan lezen en schrijven op schijfjes van 64 MB. Met dit apparaat kun je ook op een netwerk spelen (of via internet ofzoiets). Het is helaas ook alleen in Japan uitgebracht en is inmiddels ook geflopt :(.

Voor meer info over de 64DD: ign64.ign.com/news/11383.html. Helaas moet je je wel eerst registreren om het te kunnen lezen :(.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-07 15:22
opde pctv kaarten van pinnacle zit een optie om em intern door te verbinden. bij de meeste versies is het zo: (hier heb jeje tekeningetje)

Afbeeldingslocatie: http://fcs.dhs.org/pix/tek.gif

en raad es? nu kan je je snes extern aansluiten op de line-in van de sound kaart met verloopplugje.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Zal niet lukken, Snes geluid is niet mooi :)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 20:40

Canon23

>>MY<< world

[quote]
he bulldog (en de rest) sorry voor al die topics ik ben op newbie op tweaker dus wist niet dat me topic geslote zou worden. ( ik dacht lekker veel vragen en dan krijg ik van zelf wel het goed antwoord)
[quote]

Indien jij hier dus NEWBIE bent een vriendelijk advies van mij:

LEES DE FAQ IS, die kan wonderen verrichten voor een newbie.

(Frequently Ask Questions, zie boven naast search)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• BC3 Victim
geen mooi geluid ach ja wat is mooi??

En extern lukt wel hoor. Ik heb hem nu op 2 aparte boxen aangesloten hehe die pikkies van me scart konden ook gewoon in die boxen O+
maar intern zal het mij niet lukken om me tvkaart met me live te verbinden want er zitten op die tvkaart geen aansluitingsbussen totaal niets dus. Kan ik ze er zelf aan solderen?? want op de printplaat zitten er wel gaatjes voor (gevult met tin)?? please help me want ik wil me snes geluid toch liever uit me fps 1000 laten komen dan een gewoon simple 2 wegspeakers bvd

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 21:23 schreef SimbaDaBom het volgende:
geen mooi geluid ach ja wat is mooi??

En extern lukt wel hoor. Ik heb hem nu op 2 aparte boxen aangesloten hehe die pikkies van me scart konden ook gewoon in die boxen O+
maar intern zal het mij niet lukken om me tvkaart met me live te verbinden want er zitten op die tvkaart geen aansluitingsbussen totaal niets dus. Kan ik ze er zelf aan solderen?? want op de printplaat zitten er wel gaatjes voor (gevult met tin)?? please help me want ik wil me snes geluid toch liever uit me fps 1000 laten komen dan een gewoon simple 2 wegspeakers bvd
Waarom :?
De spellen die Dolby surround ondersteunen op de SNES zijn op 1 hand te tellen. Het heeft dus totaal geen toegevoegde waarde.
Pagina: 1