Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Anders druk je er toch nog even een Aztech ISA kaartje bij in
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Terratec doet het ook niet onder DOS
even voor de duidelijkheid; ik bedoel dus werken onder DOS, niet ondersteuning van DOS toepassingen onder Windows
thanx in advance
Verwijderd
Bnet pindle#2913
Bovendien issie al een tijdje uit de handel.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Creative bij mij nietzowel Creativa als Voyetra stellen mij hierin teleur
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Euh??Op dinsdag 24 april 2001 09:19 schreef Beaves het volgende:
[..]
Creative bij mij nietMijn SB Live 5.1 value werkt met een DOS emulator, die overigens ook in real DOS draait, dus niet alleen in DOS onder Windows. Het is wel SB 16 emulatie.
Mijn SB Live werkt met een DOS emulator, die alleen in windows draait in dos-prompts, en niet in real dos.
Ik vrees dat ik het met een paar posts hierboven eens moet zijn, pak een ISA (SB 16 ofzo) of vergeet ''t.
Nou, bij mij werkt ie anders prima in Dos 6.22. Mét de meegeleverde drivers en zonder speciaal SB-link kabeltje. Hij emuleert wel een SB16, maar je kan van 15 jaar oude spelletjes zoals Lemmings ook niet verwachten dat die een SB128 ondersteunen.Op dinsdag 24 april 2001 18:56 schreef Andy het volgende:
een soundblaster PCI128 werkt niet onder DOS
SB PCI64 is mij overigens nog niet gelukt.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Het gaat om real dos. Niet dos PROMPT.Op woensdag 08 mei 2002 23:12 schreef dj_muffin het volgende:
ik heb een Xwave 5100 en deze wrkt goed onder dos prompt
Ik heb er zelfs de drivers van
Mijn creative sb64 pci heb ik nooit aan de praat gekregen in dos.
Gelukkig heb ik altijd m'n ukraine kaart nog (isa sbpro kloon van 1 caselengte lang
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()