Toon posts:

[BC3] Geluid voor tel.centale

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even het volgende:

Ik moet voor een voice response systeem een muziek voorziening maken die 24/7 afspeelt. Nu is het dus zo dat de gemiddelde cd-speler na een paar maanden dus al versleten is. Ik dacht zelf ik koop een 19inch rack met daarin een supermicro bord, Celeron, etc en HD en zet daar wav files op en dan via de geluidskaart (Soundblaster live of zo) zo de centrale in. Echter kan ik beter SCSI schijven nemen of IDE aangezien de schijven dus heel veel draaien middels shuffel mode.

Graag jullie advies.

Blaze

Verwijderd

Anders pak je toch gewoon een mp3man, bijvoorbeeld met zo''n hdd erin... Of zonder (das minder crashgevoelig) en gewoon wat minder songs (dus gewoon 1 cd ofzo). Wie luistert er nou 60 mins naar muziek? Bovendien kan je de mp3s op lage bitrate doen want de telefoon is baggerkwaliteit. Dan kan je met een 64Mb memcard ZAT muziek draaien..
Tis maar een idee

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:09
Als je een Siemens centrale hebt (Hicom), dan hebben ze gewoon zo''n apparaat in het assortiment zitten. Misschien werkt die ook wel met andere merken centrales, dat weet ik niet.

En anders inderdaad: een servertje met gewoon aardig wat RAM, zodat de schijven niet zoveel te doen hebben. En een IDE schijf werkt ook best hoor.

Balans Energie 48,2kWh batterij | 7.395 Wp Enphase | Vaillant aroTHERM Plus 75

Verwijderd

(mini)discman kan natuurlijk ook nog trouwens, daar zit standaard wel een goede aansluiting op ipv alleen koptelefoon

• martijnn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:00
Een mp3 speler doet hier inderdaad wonderen. Heb al meerdere telefooncentrales zo achter gelaten. Werkt altijd goed!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dan een MP3 speler maar waar / welke zijn een beetje goed.

Blaze

Verwijderd

Je kan kijken of je ergens tests enzo kan vinden, misschien wel op tweakers.net enzo
Pagina: 1