[BC3] ITT, oud Hifi merk, nieuwe naam?

Pagina: 1
Acties:
  • 419 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Wij hebben beneden 2 oude (10 jaar schatting) 80 Watts continu 3 weg ITT Hifi boxen met 10" woofer erin staan.

Ik ben zeer onder de indruk van dit merk, en dan vooral van de prachtige midrange die deze vloerstaanders tonen. Verscheidene cd''s heb ik dan ook vaak beluisterd laatste week, en ik was zeer content over het resultaat met mijn eigen muziek.

Weet iemand hier of ITT nog bestaat of dat ze een naam wijziging / fusie hebben overwogen? Of iemand die ervaring met dit merk speakers / amplifiers heeft?

Verwijderd

Ik heb ook ooit es 2 speakertjes van dat merk gehad, was ook onder de indruk van het geluid dat er uit de kleine kastjes kwam, veel mee geknutseld tot ik ze uiteindelijk kapot geknutseld had,...|:(

Geen id waar het merk is gebleven...

Verwijderd

ik ken de naam ITT wel..of dit ook de zelfde zijn als die van de telefoons?...(dat zijn die van de CIA en de staatgreep in zuid amerika in de 70-er jaren)...

Verwijderd

Had hier een video staan van ITT, weet alleen dat het zo''n 10 jaar geleden tot Hitachi behoorde, nu weet ik dat niet zo meer.

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 22:33

Steffie

Opaque

ITT maakte ook tv''s...

of ze nog bestaan weet ik ook niet

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
ik heb ook twee ITT speakers (nog van mijn opa). ik denk dat ze 20 jaar oud zijn. compact en er komt een retegoed geluid uit.

ik heb verder ook nooit wat van het merk gehoord, alleen dat een of andere verkoper in een audiozaak me vertelde dat het ooit een goed merk was.

Verwijderd

Kijk inderdaad even op de site van Nokia, alhoewel ik betwijfel dat ze speakers maken...
maar Nokia heeft de ITT televisies overgenomen
Pagina: 1