Toon posts:

[BC3] Hauppage WinTV go of Miro PCTV Rave

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
welke van deze 2 is de betere.. en stabielere ??

En waar moet ik eigenlijk op letten... heb nog nooit zo''n ding gehad.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Een gewone tv. Tenzij je ruimte tekort hebt, maar wat ik heb gehoord is dat een kaart nog steeds niet kan tippen aan een normale telly.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Is ook niet als vervanging voor een tv bedoeld.. die hangt lekker boven me bedje...

eigenlijk meer om een keer een beetje tmf te kunne kijken tijdens surfen of zo...

Of om videoclips te capturen.. of gaat dat hier niet mee??

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Heb je een video ? Koop dan een vette Radeon (als je toevallig een nieuwe kaart nodig heb) en plug je video out op je radeon ingang :9. Voor de rest zou ik het niet weten, geloof dat die 2 zo''n beetje de beste waren.

EDIT : werkt die Kyro trouwens een beetje ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:03
hauppauge heeft naar mijn weten betere software en de afstandsbediening neemt geen COM poort in beslag, maar zit direct op de kaart ingeplugd in tegenstellen tot bij de miro.. (d8 ik)

UNOX: The worst operating system

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

(jarig!)
Def. -> MIRO

oke, een kreet alleen is niet boeienDD, vandaar is hier mijn uitleg.
De kwaliteit/stabiliteit van beide kaarten is gewoon goed te noemen, maar ik vind de software die bij die MIRO kaart zit echt stukken beter en duidelijker.

Gr:):)tZZ

Verwijderd

Topicstarter
Die 2 dingen hadden toch geen van beiden een afstandbediening ?

en die kyro... naast een radeon lijkt ie sloom, en heb op et moment een beetje driverproblemen, eerst deed UT het wel in D3D, nu alleen in OpenGl..
Wel alles op 32bit :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb de Miro PCTV PRO, de radio gebruik ik niet (teveel reklame) & teletekst zelden (liever internet).

Maar voor TV te kijken of naar muziek op TMF te luisteren is het buitegewoon zalig! Mja meerdere dingen tegelijk he :-)

Ik gebruik alleen windows 2000, samen met men radeon is dit een fantastische configuratie. Crasht nooit, neemt goed op, afstands bediending werkt goed, ...

Maat van mij heeft hauppage, sinds dien gaat zen windows 2000 niet meer. Opnemen kan hij niet als hij fullscreen kijkt (misschien door zen gforce) maar zen afstands bediening is wel beter, makkelijker aan te passen voor andere programmas zoals winamp. (heb ik nogal last mee gehad, je kan bij de miro gene exe aanspreken).

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Ik gebruik alleen windows 2000
Onder Windows 2000 geeft mijn Rave erg fletse kleuren. Heb jij daar geen last van?
Onder 98 en ME zijn de kleuren veel en veel beter.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Radeon is echt V-E-T!!! :9~ Ik kijk nu naar TMF en het beeld is echt zo strak....ik heb hem sinds vorige week en ik zou echt niet anders willen....capturen gaat ook echt met hoge kwali! Beter hoor!!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 19 april 2001 22:43 schreef Sjoko het volgende:
hauppauge heeft naar mijn weten betere software en de afstandsbediening neemt geen COM poort in beslag, maar zit direct op de kaart ingeplugd in tegenstellen tot bij de miro.. (d8 ik)
Voordeel van je AB op je compoort is dat je hem ook voor winamp kunt gebruiken... (is te programmeren)... Da''s wel relaxed. Die AB van miro is ook los bij te bestellen voor 40,- (geloof ik)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 21:05
die miro heeft idd veel betere software en geeft een iets beter beeld.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 22:24

aKra

Intentionally left blank.

Roeltje, mijn Radeon heerst jouw Kyro >:)

Intentionally left blank.

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Ik ben anders reuze tevree met mijn 3dfx Voodoo TV FM :)))

Verder zou ik voor een Haupga WinTV/Theatre gaan. Die heeft alles en heeft bovendien STEREO geluid (net als mijn TV FM :) )

...gamen blijft leuk...

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ik heb een Miro PCTV omdat deze toendertijd feilloos werkte met NVidia kaarten, terwijl Hauppage daar toen nog driver problemen mee had.

Ondertussen werken ze beide perfect, dus zou ik persoonlijk voor de Hauppage gaan... heb het idee dat die onder win2k net wat geslaagder werken qua software en drivers. M''n Miro (Pinnacle tegenwoordig, he?) vind ik nogal ''stroef'' vergeleken met z''n performance vroeger onder 98SE.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Het is Hauppauge btw. (8>

Je moet nagaan waar je de kaart voor wil gebruiken. Gewoon als tunertje om tijdens het surfen ook "boven de 18" te kunnen volgen :o
Of om clips te capturen.
Ik heb een kaartje alleen voor een lekker TMF achtergrondje enzo, en daar voldoet die Hauppauge wintv onder win2000 prima in!

Verwijderd

Topicstarter
eigenlijk vooral om "boven de 18" te kijken, maar misschien ook een keer een clip capturen... als dat mogelijk is...

en bitfreak, draai villagemark maar eens, kijken wie de snellere kaart heeft :)
Pagina: 1