[BC3] Werkt dit..?

Pagina: 1
Acties:

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
Mijn TV heeft een scart-aansluiting, maar in de handleiding staat níet dat hij RGB ondersteund.

Werkt een RGB-scartkabel met een ''gewone'' scart-aansluiting?

THX.

" Play the violent strings of my symphony "

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 10:53
>> [url="/listtopics.php/9"]Audio, Video & HiFi Forum[/url]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 19 april 2001 14:30 schreef Symphony-X het volgende:
Werkt een RGB-scartkabel met een ''gewone'' scart-aansluiting?
Die kabel (21 polig) kan je gewoon gebruiken. Alleen heb je er geen voordeel aan boven een normale scartkabel. Je gebruikt die extra pinnen/bekabeling niet.

Je moet dan natuurlijk ook niet je bron instellen dat-ie alleen RGB uitstuurt he?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Je kunt hem wel gebruiken.. maar niet alle pinne worden gebruik (ik weet niet welke wel/niet);)
Mooie nickname trouwens SymphonyX roeleert

Sorry, antwoord was al gegeven... Xystus! (op brabant metal site!! Wij zijn Peanuts (ook op brabant metal site!)

• Symphony-X
Op donderdag 19 april 2001 14:54 schreef Dolf het volgende:
Je kunt hem wel gebruiken.. maar niet alle pinne worden gebruik (ik weet niet welke wel/niet);)
Mooie nickname trouwens SymphonyX roeleert

Sorry, antwoord was al gegeven... Xystus! (op brabant metal site!! Wij zijn Peanuts (ook op brabant metal site!)
:) greetz!

• Symphony-X
[b]Op donderdag 19 april 2001 14:50 schreef JvS het volgende:
Je moet dan natuurlijk ook niet je bron instellen dat-ie alleen RGB uitstuurt he?
eeeeh... weet jij toevallig of een Sega Dreamcast enkel RGB uitstuurt wanneer er zo''n kabel op is aangesloten..?? Zo ja, dan werkt het dus niet..

want daar gaat ut namelijk om => een DC.

• Symphony-X
(n)iemand?

;(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 19 april 2001 15:12 schreef Symphony-X het volgende:

eeeeh... weet jij toevallig of een Sega Dreamcast enkel RGB uitstuurt wanneer er zo''n kabel op is aangesloten..?? Zo ja, dan werkt het dus niet..

want daar gaat ut namelijk om => een DC.
Helaas, geen idee. Maar wel een mening over(wanneer niet:)).

Een dreamcast kan je -lijkt me- wel gewoon met een composietkabeltje aansluiten; alles gaat dan over een kabeltje (zo één lijkt op een audiotulpkabeltje). Maar nu wil je dus voor een betere beeldkwaliteit (RGB) de dreamcast met de Scartaansluiting aansluiten. Als die dreamcast ook een "normaal" signaal doorstuurt door die scartkabel, dan zal dat hoogstwaarschijnlijk ook gewoon composiet zijn en heb je dus geen verbetering van je beeldkwaliteit. Dus dan kan je hem net zo goed met de "normale" kabel aansluiten.

Dit onder voorbehoud dat de dreamcast geen s-vhs signaal door de scart heenpompt (is ook beter dan composiet). Want dan heeft het weer wel zin. Maar dat lijkt me sterk.

Sluit het liever gewoon met die tulp-plugjes aan. En als je TV alleen een scart-in hebt, dan heb je daar bij de electro-toko wel een verloop plugje voor. :7
Op donderdag 19 april 2001 22:39 schreef Symphony-X het volgende:
(n)iemand?

;(
Hey, mag ik ook nog een leven naast GoT hebben. ;)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1