[BC3] Redelijke/betaalbare draadloze koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 13:37
Weten jullie nog een redelijke draadloze koptelefoon, redelijk bereik, goede geluidskwaliteit, leuke prijs?

Kunnen jullie er een paar posten met specificaties en prijs? Zijn er voor zo rond de 75 gulden???

Alvast bedankt en Greetz Kevin

Verwijderd

Waarom wil je een draadloze koptelefoon? Wil je ermee door het hele huis gaan wandelen? :P Met kabel is veel makkelijker, goedkoper (geen batterijen nodig enzo), en je hebt veel meer keuze!

Maar als je er toch persé een wilt...heb ik nog een vraag: wat voor draadloos systeem wil je hebben? Infra-rood (goedkoop, maar korte afstand) of radio-frequent (duur, lange afstand en door muren enzo)?

• Kvn
Is voor op vakantie, heb dan mijn iBook vol mp3''s bij maar die wil ik niet naast me hebben liggen ofzo, een meter of 5 bereik is al genoeg, als het maar niet te duur is (en koptelefoons met kabels heb ik genoeg)

Verwijderd

Ja ik ben niet kapot van draadloze koptelefoons... maar voor kleine afstanden (5 meter zoals je zelf zegt) zou ik een goedkope infrarood nemen...
Met draad zou ik Sehnheizer pakke

• Kvn
Kan je ze ook ergens online bestellen voor een leuk prijsje? :P Links pleaze..

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11-2025
Ik heb zel een Senheiser draadloze koptelefoon en ben er wel tevreden over.

Goed geluid, hij was betaalbaar iets van 150 piek. En je kan door het hele huis rond lopen ermee, bereik iets van 100Meter.

En hij werkt met de Radio frequenties FM, geen infrarood dus.

Maar ik vind het zelf wel makkelijker dan met en snoer.

DP.

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

• Kvn
Ok, ik zat te denken over deze 2,
allebei even duur:

http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=TK_PAR%5BUSER_ID%5D%3D0204059940987685661&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=10896&TK_PAR[MEDIUM]=

http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=TK_PAR%5BUSER_ID%5D%3D0204059940987685661&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=10896&TK_PAR[MEDIUM]=

Verwijderd

Als de kwaliteit niet zo''n grote of tijdelijk niet zo''n grote rol speelt voor jou, zou je deze gerust kunnen nemen

• Kvn
Ok, ga ik maar bestellen dan, heb je ervaring met levering bij Conrad?

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 15:19 schreef X-Tweaker het volgende:
Ok, ga ik maar bestellen dan, heb je ervaring met levering bij Conrad?
nooit daar wat gekocht..

• Kvn
Op donderdag 19 april 2001 15:28 schreef Dolf het volgende:

[..]

nooit daar wat gekocht..
iemand anders dan?

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Levering met conrad zit wel goed, je hebt je spulletjes gewoon met een dag of 5 binnen, onder rembours.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Heb hier een Philips SBC HC400, best relax dingetje met radio frequentie. 100 piek kost die geloof ik bij kijkshop of dixons.

• Kvn
Op donderdag 19 april 2001 15:03 schreef Dolf het volgende:
Ja ik ben niet kapot van draadloze koptelefoons
Waarom eigenlijk? En kan je met zo''n infrarood ding wel op een bed gaan liggen of moet je een beetje richten zoals met afstandsbediening?

Verwijderd

Ik heb ook een draadloze gehad....3 dagen gebruikt toen weg gedaan :( zit veel te veel ruis in die dingen

Verwijderd

Neem toch geen infrarood... kheb ervaring met die dingen. Als je dus de sensor van de koptelefoon in direct zonlicht houdt heb je alleen maar ruis, maar ook als het in de kamer gewoon erg licht is begint ie al lekker te ruizen... hetzelfde bij tl-licht.. daar kunnen die dingen ook niet goed tegen. Dus als je op vakantie gaat kun je dat ding vrijwel niet gebruiken, tenzij je in een caravan ofzo gaat zitten. Maar dan heb je ook geen draadloze meer nodig, dus ik neem aan dattie voor buitengebruik is. En dat lukt dus echt niet met infrarood... veels te veel storing van het daglicht (ook met dik wolkendek)

En als er ook maar ff iets voor die sensor zit (bijvoorbeeld een kastdeur ofzo) heb je gelijk al een heleboel ruis...

Ik denk dat een fatsoenlijke met radiozendertje niet voor 75 piek te vinden valt... denk eerder aan een gulden of 200 zou ik zeggen...
Pagina: 1