Toon posts:

[BC3] Monitor trilt bij 1 bep. liedje !! Why ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht gisteren eff een mooi trance nummer downloaden : Consmic Gate - Exploration of Space ( 9,38 Mb ).
Uiteraard eff volume vol open wat zie ik tot mijn verbazing ( alleen bij dit nummer ) beginnen de zijkanten te trillen, een wazig effect.
Het is niet constand in het liedje maar sommige stukjes !
Best irritant, maar nu wou ik graag weten is dat schadelijk, geven mijn boxen een bepaalde straling af :?

Ik heb flatspeaker en die staan elke zeker 50 cm van mijn monitor af, de Subwoover staat bij mijn poten onder de bureau :P.
Aangezien ik zo''n Maxi Sound Fortissimo geluids-kaart heb heb ik ook een speciale uitgang ( voor achteren ) en daarom staan c.a. 1,5 m van mij af 2x 80 Watt boxen met een 120 Watt verterkertje :P.
Dus het leek me duidelijk dat het alleen aan die flatspeakers ligt.
Heeft iemand hier eerder ervaring meegehad ?
Thankx !

Verwijderd

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
HAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
HAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
HHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA >:)

wat denk je er nou van als ik zeg dat het magnetisme van je boxen sterker wordt als je de bass + volume omhoog gooid en daardoor dus ook die straling komt.

Maarja supervaag hoor :?

Verwijderd

Topicstarter
Als ik ze niet eens op de helft open gooi dan krijg je dat ook al !

Off-topic : Wat zeg je buurvrouw moet de muziek wat zachter ? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Kijk hier heb ik wat aan, alleen nu is het nog vaag waarom de andere liedjes dat niet doen :?

Verwijderd

Te weinig stroom is de oorzaak.
Ik heb er ook last van.
Een monitor heeft aardig wat nodig en aangezien je versterker ook op die groep zit en bij veel volume meer power nodig hebben gaat je monitor trillen.