[BC3] Duurste speaker ooit?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.694 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Tot nog toe is de duurste die ik ken ongeveer de prijs van een goedkoop huisje in Roosendaal.

AE 5 vloerstaande 4-weg luidspreker 250 Watt rosewood F295.000,00 Incl. BTW.

Iemand nog van die leuke duurdere onbetaalbare speakers? Maak me gek.

http://www.acoustic-energy.co.uk/range_refsig/ae5_refseries.htm

Eigenlijk nog nieteens het geld waard, het moet echt een drukfout van de leverancier zijn lijkt me! :)

Verwijderd

Waarom zou iemand zooveel geld kunnen/willen uitgeven aan boxen? Trouwens hoe kunnen ze in godsnaam zulke boxen maken, Zijn die van goed ingelegd met diamant en obijn ofzow?

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:25

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Op woensdag 18 april 2001 21:12 schreef Yokozuna het volgende:
Foto? :9~

Gr:):)tZZ

• Wimmel
  • Laatst online: 15:26

Wimmel

Hello

Avalon Acoustics ''Sentinel''
Exacte prijs niet bekend, maar dit is de opvolger van de ''Osiris'' en die waren F250.000,00

Afbeeldingslocatie: http://www.avalonacoustics.com/images/SenHome.gif

De specs

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Verwijderd

Heb deze luidspreker van Dynaudio al op verschillende shows gehoord en ik blijf er ontzettend stil van worden, ook van de prijs. Dacht dat ze rond de FL. 170.000,- moesten kosten.

Afbeeldingslocatie: http://www.dynaudio.com/authentic/photo/reference/evedence.jpg

Verwijderd

[laat maar.............]

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Meer dan 25000,- voor een hifi set vind ik niet echt normaal... Misschien dat de eigenaar lekker kan patsen, maar kom op zeg... Value for money :?

Nou ja, daar kun je niet over spreken bij dit soort speakers, maar klinkt een speaker van 295.000,- nou echt beter dan een van 25.000,- ? Kun je dat horen?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dat je zoveel geld neertelt voor zulke lelijke speakers :r (geldt voor alle speakers op deze pagina).

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 21:40 schreef LenL het volgende:
Waarom zou iemand zooveel geld kunnen/willen uitgeven aan boxen? Trouwens hoe kunnen ze in godsnaam zulke boxen maken, Zijn die van goed ingelegd met diamant en obijn ofzow?
De vele researches naar het meest perfekte middel om geluid te reproduceren kost een hoop geld en meestal de materialen ook wel, maar toch grotendeels de vele onderzoeken.

• Wimmel

Wimmel

Hello

Iemand ooit de B&W Nautilus gehoord?

Afbeeldingslocatie: http://www2.bwspeakers.com/images%5CphotoItem%5CACF38F6.jpg

Grrrrrene, alleen de speakers kosten al 250.000, dan wil je nog een matching versterker, cd speler en kabels >:)

Discogs

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 22:16 schreef Wimmel24 het volgende:
Ik heb ze niet gehoord, maar wel laatst gezien, was volgens mij op de Lente HiFi Show in de Doelen. Ik ben even in de kamer van B&W geweest......tsjonge wat was die gozer aan het klungelen om een DVD speler te laten spelen!! |:(

• Yokozuna

[afbeelding]

Grrrrrene, alleen de speakers kosten al 250.000, dan wil je nog een matching versterker, cd speler en kabels >:)
Hehe, die heb ik recent gezien ja, in een folder net aangevraagd bij Bang & Olufsen

• Yokozuna
Op woensdag 18 april 2001 21:40 schreef LenL het volgende:
Simpel, alles uitgevoerd met Kevlar cones. xx karaads gouden vergullingen oxigen free. Dan nog gewoon een superdure soort hout nemen. En dan goudlak erover heen. Alles 99.9 % zilvere bedrading voor heel het systeem en wisselfilters uitgevoerd op Conrad printplaten.

• Yokozuna
Op woensdag 18 april 2001 21:52 schreef Wimmel24 het volgende:
Avalon Acoustics ''Sentinel''
Exacte prijs niet bekend, maar dit is de opvolger van de ''Osiris'' en die waren F250.000,00

[afbeelding]

De specs
Ik word bang! Wat een reus, 13" woofers, en dan dat plaatje, hoe hoog moet dat ding wel niet zijn. Ik denk dat de tweeters gewoon te hoog zit tov. van de oorhoogte :)

Verwijderd

Weer foutje.......sorry jongens.....

• Yokozuna
Op woensdag 18 april 2001 22:27 schreef Kikkervisje het volgende:
Dat je zoveel geld neertelt voor zulke lelijke speakers :r (geldt voor alle speakers op deze pagina).
Hehe het gaat echt puur om het idee, welke imbeciel koopt nou speakers van F300.000,- dat snap ik ook wel.

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 21:12 schreef Yokozuna het volgende:
Tot nog toe is de duurste die ik ken ongeveer de prijs van een goedkoop huisje in Roosendaal.

Iemand nog van die leuke duurdere onbetaalbare speakers? Maak me gek.

http://www.acoustic-energy.co.uk/range_refsig/ae5_refseries.htm

Eigenlijk nog nieteens het geld waard, het moet echt een drukfout van de leverancier zijn lijkt me! :)
Is inderdaad een drukfout! Hier op de site van de importeur staan ze voor FL 15.900,-

http://www.viertron.nl/prijsae.htm

• Wimmel

Wimmel

Hello

Wat is er nou mooier dan weg te dromen :Z
Als ik ooit de >7 Miljoen win krijgt m''n vrouw er 6 (en nu je mondje dicht :)) en ik koop mijn droomsetjes (audio en pc).

Discogs

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:59

spok9

Groen...

Op woensdag 18 april 2001 22:25 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Simpel, alles uitgevoerd met Kevlar cones. xx karaads gouden vergullingen oxigen free. Dan nog gewoon een superdure soort hout nemen. En dan goudlak erover heen. Alles 99.9 % zilvere bedrading voor heel het systeem en wisselfilters uitgevoerd op Conrad printplaten.
:9~:9~... als ik eens de jackpot van de staatsloterij win... :)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 22:35 schreef Wimmel24 het volgende:
Wat is er nou mooier dan weg te dromen :Z
Als ik ooit de >7 Miljoen win krijgt m''n vrouw er 6 (en nu je mondje dicht :)) en ik koop mijn droomsetjes (audio en pc).
Ik sluit me helemaal bij je aan...........alleen zou mijn vriendin geen 6, maar 5 miljoen krijgen zodat ik nog een leuke auto kan kopen! ;)

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

En beter dan live zal het nooit klinken...

• Wimmel

Wimmel

Hello

Op woensdag 18 april 2001 22:37 schreef Dey het volgende:

[..]

Ik sluit me helemaal bij je aan...........alleen zou mijn vriendin geen 6, maar 5 miljoen krijgen zodat ik nog een leuke auto kan kopen! ;)
Jij kent mijn vrouw niet >:)
Gelukkig woon ik 10 minuten fietsen bij mijn werk vandaan :)

Discogs

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Lees ik goed dat die Avalon Sentinel speakers 415kg wegen ? En de versterkers 55kg ? Oh my god ! Zijn ze gevuld met goud ??

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 22:44 schreef Sharkbyte het volgende:
Lees ik goed dat die Avalon Sentinel speakers 415kg wegen ? En de versterkers 55kg ? Oh my god ! Zijn ze gevuld met goud ??
Inderdaad 415kg, Italianen houden erg van héééél dik en stevig hout. Dit zie je wel terug in alle Italiaanse audiomerken, zowel versterkers, luidsprekers, platenspelers e.d.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:15
laatste keer dattik gecheckt heb waren Nautilus speakers $38000/stuk

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Grrrrrene
  • Niet online

[afbeelding]

Nou, is dat 250k voor 1 speaker? Of per setje? Met dit soort prijzen kan ik me geen beeld vormen :)

En dan nog een versterker en andere audio shit voor een zelfde prijs: 200.000,- ofzo? Dan heb je voor 500k tot 700k aan audioproductie :) Klinkt vast goed, maar ik denk dat ik voor 15.000,- een prima setje samen kan stellen dat ik even goed vind klinken.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op woensdag 18 april 2001 22:39 schreef Accident het volgende:
Precies!!! er gaat NIETS boven live muziek!!!!, of het nou rock is of dat er een DJ staat te draaien voor een paar duizend man!!! om van te :9~!

• Thefirstikke
  • Niet online
Op woensdag 18 april 2001 22:59 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Nou, is dat 250k voor 1 speaker? Of per setje? Met dit soort prijzen kan ik me geen beeld vormen :)

En dan nog een versterker en andere audio shit voor een zelfde prijs: 200.000,- ofzo? Dan heb je voor 500k tot 700k aan audioproductie :) Klinkt vast goed, maar ik denk dat ik voor 15.000,- een prima setje samen kan stellen dat ik even goed vind klinken.
Juiste Grrrrrene!
En daar gaat het uiteindelijk toch allemaal om! wat JIJ mooi vind klinken! en niet op wat papier het beste is!
TSJAKKAAAAA!
;)

Verwijderd

Men neemt de German Physiks Tiebreak
Afbeeldingslocatie: http://www.audioreview.com/images/products/product_7314.jpg
Description: Each Tie Break speaker is composed of four (4) DDD units, eight (8) 6-inch drivers, and four (4) 15-inch woofers. (Price is not a misprint)
prijs: $250000 (dollarkoers 2.48) = 620.000 gulden.

• Zeepoog
  • Laatst online: 26-11 11:44
welke randdebiel heeft onder ''bill gates'' gepost ? :D

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Verwijderd

Er zitten trouwes ook een paar grappenmakers bij de reviewers:

Strengths: Plenty
Weaknesses: At 100K, who cares
Similar Products Used: Radio Shack
Purchased At: Flea Market
Review Summary: These are the greatest!! Bought a pair of these for the garage. The better speakers are in the house of course. Gadds, these beauties are a bit bassy. It could be the sound bouncing between the BMW and the Porsche. I guess I''ll need to get rid of the BMW. Excellent sound for the money. I highly recommend a pair.

Strengths: I''m rich enough to afford them
Weaknesses: I need my wife to lift them for me
Similar Products Used: Laptop speakers
Price Paid: $545001
Purchased At: The mall in my basement
Review Summary: I bought these for my office and have them attached to my Toshiba laptop running Windows 2000. My WMA & MP3 files sound great through them, you can almost hear Britney Spears breasts jiggle when she sings. The first time I booted them up Jesus Christ Himself appeared between them with 10 pounds of blond Lebonese hashish and a pair of magical wedgie-proof underwear for me. These speakers are well worth the money (especially if you make 4.3 million dollars an hour like me. Neener.)

:)

• Zeepoog
C,mon,guys! I am running this review-board as a service to the audio-community worldwide. Please do not degrade the quality of a truly serious attempt at cataloging truly serious audio products. If you cannot afford these fine speakers,as I can,do not ridicule them and ruin the hopes of serious buyers looking for a gauge of consumer-oriented experience. You asses really are starting to bug me,and I do know a way to track down the location of your computer. I am ready to assist law-enforcement officers who are likewise paid by various manufacturer''s to safegaurd many companies'' profits. So,the next time someone posts a phony review,watch out!
haha!

• BC3 Victim
Ik heb ook zo,n setje hier binnen staan,
is te koop voor Fl 495.000.
Krijg je het hele huis eromheen er bij...
8-)8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 23:37 schreef Zeepoog het volgende:
welke randdebiel heeft onder ''bill gates'' gepost ? :D
Wat dacht je van Arnold Swarzenegger, Ronald McDonald of Nunya Bizness (Audio Enthusiast from Rikers Island) >:)

Shit, had ik nog bijna MC getypt :)

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-12 08:32
ja leuke speakers... ik geloof er alleen niet zo in.. je moet wel een perfecte ruimte hebben waar je deze speakers opstelt en dan één enkele stoel op de perfecte plaats om überhaupt te kunnen genieten van de optimale geluidskwaliteit.. allemaal bullshit.

ik ben ervan overtuigd dat de gewone liefhebber van muziek niks heeft aan deze high-end apparaten. mid-range shit is voldoende.

ik ben bv. dik tevreden met mijn NAD-set met Philips zuiltjes.

in mijn woonkamer kan het geluid volgens mij toch niet beter en zeker niet omdat er teveel strooigeluid van buiten komt.

je moet echt in een kelder of bunker gaan zitten om die dure shit tot zijn recht te laten komen.

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 23:44 schreef Molybdenum het volgende:
ja leuke speakers... ik geloof er alleen niet zo in.. je moet wel een perfecte ruimte hebben waar je deze speakers opstelt en dan één enkele stoel op de perfecte plaats om überhaupt te kunnen genieten van de optimale geluidskwaliteit.. allemaal bullshit.

ik ben ervan overtuigd dat de gewone liefhebber van muziek niks heeft aan deze high-end apparaten. mid-range shit is voldoende.

ik ben bv. dik tevreden met mijn NAD-set met Philips zuiltjes.

in mijn woonkamer kan het geluid volgens mij toch niet beter en zeker niet omdat er teveel strooigeluid van buiten komt.

je moet echt in een kelder of bunker gaan zitten om die dure shit tot zijn recht te laten komen.
uhm je koopt een installatie en dan ga je er een huis cq. ruimte omheen bouwen ;)

• Grrrrrene
  • Niet online
620k gulden (Price is not a misprint)
LOL :+

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:05

winnie

de poes...

[afbeelding]
Grrrrrene, alleen de speakers kosten al 250.000, dan wil je nog een matching versterker, cd speler en kabels
Hehe, die heb ik recent gezien ja, in een folder net aangevraagd bij Bang & Olufsen
B&W boxen in een Bang & Olufsen folder? Of je weet er geen zak van af, of ze zijn bij B&W gek geworden. De oude Bowers zou zich omdraaien in zijn graf.

Verwijderd

[afbeelding]

Koste die 250.000,-:? Hebben ze bij Stassen HiFi een dure etalage.:)

Verwijderd

En ik vond Tannoy Kingdoms al duur.... 30000 per speaker.

Verwijderd

op audioreview staat ook een versterkers van $252500, dat is dus +- 627.500 gulden. Samen met je 2 boxen a 620.000 gulen heb je dus een heel klein setje van maar 1.247.500 gulden.

en dat van dat het niet een mistype is staat ook werkelijk op de site. Die gasten geloofden het waarschijnlijk zelf ook niet.

Wat mij trouwens tegenvalt is dat die dingen niet van goud zijn. Dat zou je toch wel op zijn minst verwachten :)

Verwijderd

vanaf een bepaald prijsnivo begint de prijs/kwaliteit verhouding een beetje uit balans te raken...dit is echt niet alleen het geval bij audio....kijk maar eens wat somige auto''s kosten....

• Bluppy2
  • Laatst online: 08-12 21:25

Bluppy2

Hip!

niet helemaal waar :), als je naar een popconcert gaat zal je de stem van de artiest nooit puur horen. Die wordt eerst versterkt en dan door de boxen de zaal ingestort. Ik denk niet dat ze daar van die peperdure boxjes gebruiken zoals in dit forum...

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• Stefke
  • Laatst online: 09:50

[afbeelding]

Deze kosten tussen de 30 en 40k, maar da''s ook meer dan duur genoeg

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-12 15:58

Flexx

This side up

Ik denk dat het Dolby systeem van een Bioscoop veel duurder is.

• Yokozuna
Waarom zegt iedereen dat Live zo goed klinkt?

-Opname studio''s zijn bedoeld met maximale kwaliteit op te nemen.
-Live concerten worden uitgevoerd met vaak draadloze Mics, die RELATIEF een slechtere kwaliteit veroorzaken.
-Live optredens worden uitgevoerd met PA speakers, die niet zijn gemaakt op Acoustische kwaliteit maar op vermogen en "hoe hard ze gaan" kwaliteit is dan echt bijna nooit beter dan redelijke Hifi speakers, zeker niet met zo''n stroeve ophanging.
-Live klinkt misschien meer impressive, omdat je vaak wordt overdonderd door het hoge volume, maar beter klinken doen ze niet door bovenstaande punten.

• Yokozuna
Op donderdag 19 april 2001 07:50 schreef winnie het volgende:

[..]

B&W boxen in een Bang & Olufsen folder? Of je weet er geen zak van af, of ze zijn bij B&W gek geworden. De oude Bowers zou zich omdraaien in zijn graf.
Ehh, ik zei het verkeerd, het is
B&W folder van een zaak van het Bang & Olufsen center. (Audiovision in dit geval.)

• Wimmel

Wimmel

Hello

Op donderdag 19 april 2001 16:49 schreef stefijn het volgende:

[..]

Deze kosten tussen de 30 en 40k, maar da''s ook meer dan duur genoeg
Was ff een dagje weg.
Wat ik in mijn post bedoelde was dat ik het had over de Nautilus (ik wist geen prijs) en ik reageerde op een post van grrrrrene over de avalon speakers van 250K :)

Wilde ik toch ff rechtzetten.

Discogs

• Jag
  • Laatst online: 18:06

Jag

Op donderdag 19 april 2001 21:24 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Waarom zegt iedereen dat Live zo goed klinkt?

-Opname studio''s zijn bedoeld met maximale kwaliteit op te nemen.
-Live concerten worden uitgevoerd met vaak draadloze Mics, die RELATIEF een slechtere kwaliteit veroorzaken.
-Live optredens worden uitgevoerd met PA speakers, die niet zijn gemaakt op Acoustische kwaliteit maar op vermogen en "hoe hard ze gaan" kwaliteit is dan echt bijna nooit beter dan redelijke Hifi speakers, zeker niet met zo''n stroeve ophanging.
-Live klinkt misschien meer impressive, omdat je vaak wordt overdonderd door het hoge volume, maar beter klinken doen ze niet door bovenstaande punten.
Live klinkt veel indrukwekkender, maar of dat nou beter is, ik weet het niet. Ik vind de soundchecks altijd erg gaaf om mee te maken, ook al hoor ik ze bijna dagelijks.
Wat betreft PA speakers, de opmerking dat die niet zo duur zijn als de speakers van dit forum is echt lachwekkend. De PA van de grote zaal van de schouwburg van Utrecht zal zo''n 100K kosten in het totaal gok ik, en dat is helemaal geen giga PA.
Maar aan de andere kant, een dure HiFi set klinkt echt wel meer HiFi dan zelfs een dure PA set, ook al geef je een studio opname weer met de PA set. Maar aan de andere kant, er zijn net zoals slechte en goede HiFi sets, ook goede en slechte PA''s. En PA''s worden absoluut niet alleen op max spl gemaakt!

• BC3 Victim
De aller duurste luidsprekers komen van Wilson Audio, die heet WAMM. Die kost in Nederlands geld FL850.000,- en je hebt ook nog een Nederlands merk Kharma die heeft ooit een luidspreker gemaakt voor iemand die koste in totaal 1 miljoen gulden. *D

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op donderdag 19 april 2001 22:46 schreef Mystic_Jack het volgende:
De aller duurste luidsprekers komen van Wilson Audio, die heet WAMM.
Bijna, die heet de Grand Slam X1, da''s het grote broertje van die andere...

Kijk hier voor meer kwijlerij:9

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Jag
  • Laatst online: 18:06

Jag

Het is dat ik ff tijdelijk geen modrechten meer heb, anders had ik deze topic al dichtgegooid :(.

• Zeepoog
Op donderdag 19 april 2001 23:27 schreef brammus het volgende:

[..]

Bijna, die heet de Grand Slam X1, da''s het grote broertje van die andere...

Kijk hier voor meer kwijlerij:9
HUH?! op wieltjes?! is dat niet vre-se-lijk onprofessioneel? :)

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 22:46 schreef Mystic_Jack het volgende:
De aller duurste luidsprekers komen van Wilson Audio, die heet WAMM. Die kost in Nederlands geld FL850.000,- en je hebt ook nog een Nederlands merk Kharma die heeft ooit een luidspreker gemaakt voor iemand die koste in totaal 1 miljoen gulden. *D
vreemd kijk ik ergens ander dan kom ik dit tegen:
Wilson Audio WAMM $ 150000.00
Al heb ik wel wat gezien over die custom made Kharma speakers, maar ja als je custom made mee gaat tellen dan kom je in een heel ander terrein terecht en dan zal je nog veel duurder uitkomen.

• BC3 Victim
Wilson Audio WAMM $ 150000.00 zo goedkoop!!

Die waren dan zeker 2dehands. In de The Guinness Book Of Records stonden deze luidsprekers als de duurste ter wereld.
Ze kosten in Engelse ponden 250.000 en uitgerekent kosten ze nog duurder dan ik heb opgegeven, dat wordt dan FL889.231,51. Dit is dan met koers van nu. :7

• Thefirstikke
  • Niet online
Op vrijdag 20 april 2001 23:01 schreef Mystic_Jack het volgende:
Wilson Audio WAMM $ 150000.00 zo goedkoop!!

Die waren dan zeker 2dehands. In de The Guinness Book Of Records stonden deze luidsprekers als de duurste ter wereld.
Ze kosten in Engelse ponden 250.000 en uitgerekent kosten ze nog duurder dan ik heb opgegeven, dat wordt dan FL889.231,51. Dit is dan met koers van nu. :7
DAMN!!! daar koop ik 800 speakers voor! :P

Verwijderd

Op vrijdag 20 april 2001 00:43 schreef Zeepoog het volgende:

[..]

HUH?! op wieltjes?! is dat niet vre-se-lijk onprofessioneel? :)
Hoe wou je die foeilelijke krengen anders van hun plaats krijgen?? God weet wat die krengen wegen...

Zal vast wel op de site staan, maar ik heb alleen maar plaatjes gekeken :)

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 22:50 schreef Dey het volgende:

[..]

Inderdaad 415kg, Italianen houden erg van héééél dik en stevig hout. Dit zie je wel terug in alle Italiaanse audiomerken, zowel versterkers, luidsprekers, platenspelers e.d.
Avalon is Amerikaans hoor ;)
En de Evidence zit rond de 3,5 ton per stuk. (heb ik een keer gehoord op de IFA beurs in Berlijn, icm Accuphase (schandalig veel geld 7 milj. en ik vond het niet in verhouding staan)

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
www.soundstage.com/revequip/wilson_grand_slamm_review.htm

en dan onderaan, daar staat dus dat de WAMM duurder is dan de x-1x-1 is maar $79500 per paar.

quote:

Wilson does make a more expensive speaker called the WAMM ($157,000 per four-piece system), which I?ve not heard

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 15:52 schreef Nikel het volgende:
www.soundstage.com/revequip/wilson_grand_slamm_review.htm

en dan onderaan, daar staat dus dat de WAMM duurder is dan de x-1x-1 is maar $79500 per paar.

quote:

Wilson does make a more expensive speaker called the WAMM ($157,000 per four-piece system), which I?ve not heard
dat is dus een slorige 380.000 piek dan

• BC3 Victim
dit is gewoon vette kwijl :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:25

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 16 mei 2001 21:44 schreef Euroshima het volgende:
dit is gewoon vette kwijl :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
En dat wilde je even kwijt? Laat voortaan oude topics rusten als dit het enige is wat je wilt toevoegen aan de draad please.

• BC3 Victim
Op woensdag 16 mei 2001 21:50 schreef obsidian het volgende:

[..]

En dat wilde je even kwijt? Laat voortaan oude topics rusten als dit het enige is wat je wilt toevoegen aan de draad please.
Bedankt voor deze leerzame mededeling!

• BC3 Victim
KWIJL :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

en die kabel''s dan... wij hebben een hi-fi zaak en wij hebben wel kabel gehad van 5000PIEK per meter of zo :9 (niet dat ik dat hoor of zo)

ik wil geen reclame maken maar toch effe
www.hificorner.nl

• BC3 Victim
Huur een pak :) en loop even de B&O in Den Haag binnen. Daar staan Nautil en zn vriendje Amplify. Kun je ze horen en doen of je ze wilt(kan|:() kopen. Je kunt ze ook proberen mee te nemen onder je jas á 330Kg/stuk.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ouwe koe
Pagina: 1