[BC3] Storende balken door video-out?

Pagina: 1
Acties:

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05 18:56
Ik heb een DVD speler in mijn pc zitten, en heb een videokaart (Creative Riva TNT 2 Ultra) met tv-out aangesloten op mijn tv.
Als ik op mijn tv het beeld van mijn computer heb dan zijn er twee storende balken op mijn beeld.(dus geen zuiverbeeld in die balken):(
Waar kan dat aan liggen?

Alvast bedankt

• GoEV6
(N)iemand???

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dit is de eerste keer dat ik zoiets zeg: search. Dit topic is nu werkelijk al zo vaak voorgekomen.

Ok dan, voor de laatste keer: gebruik tvtool(www.tvtool.de). Er zijn 2 versies van voor verschillende chipsets. Zorg dat je de goede gebruikt!!

Succes

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• GoEV6
Ik gebruik tvTool.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 18 april 2001 19:54 schreef wcduck het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik zoiets zeg: search. Dit topic is nu werkelijk al zo vaak voorgekomen.
Ik begrijp je, en dacht zelf ook gelijk hetzelfde. Maar volgens mij heeft-ie een ander probleem: Twee banen in z''n beeld waarin het beeld minder mooi is dan in de rest van ''t beeld. Correct me if I''m wrong (en leg dan je probleem eens duidelijk uit >:))

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• GoEV6
JvS, ik denk dat je begrijpt wat ik bedoel.
Twee banen in mijn beeld waarin het beeld minder mooi is dan in de rest van ''t beeld( in die 2 banen een golvend beeld).

De rest van het beeld is gewoon erg scherp, dus ligt niet aan tv of zo.

P.S. Ik heb net tvtool 5.0 neergehaald voor de goede chipset maar daarmee is het probleem niet verholpen.

• GoEV6
Kan niemand me helpen?
Pagina: 1