op dialy radar staan weer een paar nieuwe TF2 pics : http://www.dailyradar.com/previews/game_preview_17.html
Verwijderd
Het zijn net echte mensen.
Dat is pas kicken!
Ik heb ook interesse naar voertuigen. Kun je nu in tanks, jeeps en helicopters zitten en ermee rijden?
Maar dat betekent toch extra belasting van communicatie. Er moeten dan meer codes verstuurd worden voor deze extra's.
Toch is dat echt cool. Want stilstaande voertuigen die zomaar hier en daar staan is wel flauw en niet realistisch. Ik zou in jeep willen springen en dan vol gas op vijand af rijden en rammen!
Een ultieme actie!
Dat is pas kicken!
Ik heb ook interesse naar voertuigen. Kun je nu in tanks, jeeps en helicopters zitten en ermee rijden?
Maar dat betekent toch extra belasting van communicatie. Er moeten dan meer codes verstuurd worden voor deze extra's.
Toch is dat echt cool. Want stilstaande voertuigen die zomaar hier en daar staan is wel flauw en niet realistisch. Ik zou in jeep willen springen en dan vol gas op vijand af rijden en rammen!
Een ultieme actie!
Je kan idd in de voertuigen rijden, maar ze rijden een vaste route
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
GerJan, het blijft een shoot 'em up he ? geen Carmageddon
Wat denken jullie trouwens van de optie VOICE COMMUNICATION . Dat word pas VET.
geen irritant getik en langzame communicatie meer. Bevelen en infomatie word doorgegeven door middel van spraak ! Het is zeer waarschijnlijk dat TF2 verkocht gaat worden vergezeld van een microfoon. De lippen van de soldaat bewegen ook daadwerkelijk mee met wat je zegt !
Q3 KISS MY ASS !!!
geen irritant getik en langzame communicatie meer. Bevelen en infomatie word doorgegeven door middel van spraak ! Het is zeer waarschijnlijk dat TF2 verkocht gaat worden vergezeld van een microfoon. De lippen van de soldaat bewegen ook daadwerkelijk mee met wat je zegt !
Q3 KISS MY ASS !!!
euhh . ken je roger wilco niet?
HT-addict in spe
Verwijderd
Roger Wilco mag werken, maar velen hebben blijkbaar slechte ervaringen mee.
Laat RW dus maar zitten. Ingebouwde spraak is veel beter dan los programma.
Laat RW dus maar zitten. Ingebouwde spraak is veel beter dan los programma.
Pagina: 1