Ik heb een Creative geluidskaart met 4 gaatjes aan de achterkant. Nu heb ik het beeld al in orde maar het geluid niet. Via een verloopje van minijack naar 2 maal tulp heb ik wel een kabel lapen vanaf het 3 gaatje op mijn geluidskaart en de 2 gaatjes die over waren op de scart. Waarom doet t geluid het niet
stekker stuk? zou moeten werken, als je speakers bij je pc via die poort wel muziek geven zou het ook op je tv moeten kunnen
Verwijderd
dan probeer je die andere toch gewoon!!! kapot zal het er niet van gaan hoor, als je geluid hoort, werkt het, is toch niet zo moeilijk he?
Ik heb hem nu op het gaatje waar normaal een van de stekkertjes van mijn comp boxen gedaan, ( die heeft dus 2 stekkers). Maar ik wil geluid op de PC en op de TV tegelijk
[ff offtopic]
Waar heb je dat kabeltje nou gehaald, bij EP of bij Expert?
[/ff offtopic]
[/ff offtopic]
dan sluit je je boxen van je pc toch gewoon op de tv aan...(geen pc geluid, maar wel meer boxen aangeslotenOp woensdag 18 april 2001 16:00 schreef cybermatrix het volgende:
Ik heb hem nu op het gaatje waar normaal een van de stekkertjes van mijn comp boxen gedaan, ( die heeft dus 2 stekkers). Maar ik wil geluid op de PC en op de TV tegelijk
of je koopt zo''n split stekkertje (heb ik ook voor mijn diskman....kan je met twee setjes oordopjes luisteren)
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Bij ExpertOp woensdag 18 april 2001 19:24 schreef tborgdorff het volgende:
[ff offtopic]
[/ff offtopic]
Als je geluidskaart snel wil slopen moet je dit vooral doen.Op woensdag 18 april 2001 19:29 schreef tjAb82 het volgende:
[..]
of je koopt zo''n split stekkertje (heb ik ook voor mijn diskman....kan je met twee setjes oordopjes luisteren)
Pagina: 1