De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
geen ervaring mee, maar 20m is best te doen hoor, don''t worry. Is bovendien nog een stuk goeiekoper ook.
Verwijderd
Dit zou je ook aardig geholpen hebben denk ik...
[topic=37039]
[topic=152351]
[topic=107667]
Ander andere:Je zoekactie naar ''marmitek gigavideo'' leverde 37 resultaten op.
[topic=37039]
[topic=152351]
[topic=107667]
Stuit op nogal wat bezwaren:Op woensdag 18 april 2001 04:25 schreef MREn het volgende:
geen ervaring mee, maar 20m is best te doen hoor, don''t worry. Is bovendien nog een stuk goeiekoper ook.
1. ik zal de kabel zelf moeten maken (anders past ie niet door de gaten (waar al de tv en internet kabels zitten)
2. er moet dan ook nog eens een audio kabel door datzelfde gat (wordt errug vol
3. als ik de film tijdelijk wil stoppen moet ik 2 trappen op
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
1&2. je bent tweaker of niet, hier heb ik ook 3 flinke gaten dor het plafond voor internet, radio, tv, isdn en nog wat van die ongein..kan dus best met een extra gatOp woensdag 18 april 2001 05:05 schreef maverickab het volgende:
[..]
Stuit op nogal wat bezwaren:
1. ik zal de kabel zelf moeten maken (anders past ie niet door de gaten (waar al de tv en internet kabels zitten)
2. er moet dan ook nog eens een audio kabel door datzelfde gat (wordt errug vol)
3. als ik de film tijdelijk wil stoppen moet ik 2 trappen op
3. als je een dvd-speler in je pc hebt: koop een logitech cordless desktop, kan je je pc vanuit de woonkamer bedienen.
1&2 zou kunnenOp woensdag 18 april 2001 05:23 schreef MREn het volgende:
[..]
1&2. je bent tweaker of niet, hier heb ik ook 3 flinke gaten dor het plafond voor internet, radio, tv, isdn en nog wat van die ongein..kan dus best met een extra gat
3. als je een dvd-speler in je pc hebt: koop een logitech cordless desktop, kan je je pc vanuit de woonkamer bedienen.
3. werkt niet met Linux
Verwijderd
ah, die drivers zullen wel snel komen, en die logitech werkt niet op IR maar op radiogolvenOp woensdag 18 april 2001 06:06 schreef maverickab het volgende:
[..]
1&2 zou kunnen
3. werkt niet met Linuxen volgens mij gaat die logitech op infrarood.
Als dat ding gewoon stereo doorstuurt, dan gaat het dolby prologic signaal ook gewoon mee door de lucht.Op woensdag 18 april 2001 04:13 schreef maverickab het volgende:
Nou heb ik al een dolby surround system (Kenwood), is het mogelijk om via dit Marmitek ook dolby surround te horen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1