Toon posts:

[BC3] (mp3)Discman openschroeven...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met m''n Lenoxx mp3-disman een klein probleempje. Er is iets mis met de uitgang van mijn speler. Als je het stekkertje er gewoon insteekt hoor je maar aan één kant geluid. Als je echter tegen het stekkertje aan duwt dan is alles goed.

Dus.. is mijn redenatie is er iets verbogen of zo in de uitgang. Nou wil ik dat ding gewoon openschroeven en ff wat terugbuigen maar in de voorwaarden staat dat de garantie dan vervalt blablabla

Mijn vraag is nu, heeft er iemand ervaring met het openschroeven van die dingen, voor welke onderdelen moet je oppassen en krijg je het ding weer fatsoenlijk in elkaar. Of kan ik hem maar beter terugsturen naar waar ik hem heb gekocht?

• SjOuKeS
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 08:19

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

Als tweaker zou ik hem open schroeven :9
maar als verstandig persoon gewoon ff bij de winkel vragen of je hem kan omruilen :Y)

Greetz
Tha euuu dinges

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08 10:43

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

al een andere koptelefoon geprobeerd?

Verwijderd

Waar heb je hem gekocht?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 17 april 2001 19:43 schreef Hurricane het volgende:
al een andere koptelefoon geprobeerd?
Ja, daar ligt het echt niet aan... Ik weet vrijwel zeker dat het aan die line-out ligt. (er zit ook nog een andere op die het wel goed doet)
Op dinsdag 17 april 2001 19:43 schreef Berran het volgende:
Waar heb je hem gekocht?
Hier (mp3cdspeler.nl) Stuur hem liever niet op omdat ik hem dan zo lang moet missen

Maar er is hier dus niemand die ooit een (mp3)discman heeft open geschroefd en er positieve of negatieve ervaringen mee heeft:?

Verwijderd

ik heb m''n discman een keer opengeschroefd, hij ging bij mij even goed open als weer dicht... (heb een sony discman met fm tuner)

Verwijderd

Topicstarter
en toen deed ie ''t nog:?

Verwijderd

even goed als ervoor...

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
vaak is een van de contactjes op de printplaat los geschoten.
Even de soldeer-punt ertegen aan houden is dan vaak voldoende.
Een slechte soldering kun je herkennen aan een donkere rand om de soldeer heen, of de vorm van het soldeer.
/\ = :)
() = :(

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Op dinsdag 17 april 2001 22:23 schreef TheClown het volgende:
[..]

Hier (mp3cdspeler.nl) Stuur hem liever niet op omdat ik hem dan zo lang moet missen

Ik heb die van mij bij mp3spelers.nl gekocht en die van mij was ook defect (iets anders). Ik had heem op een maandag opgestuurd en kreeg hem diezelfde week op donderdag weer terug, verzendkosten zelfs vergoed. Ik weet niet hoe de service is van jouw winkel, maar als die vergelijkbaar is zou ik het zekere voor het onzekere nemen en hem opsturen.
Pagina: 1