[BC3] Onboard AC97 vraag

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Ik zit hier met een mobo (chaintech)met zo''n ac97onboard geluidskaartje, ik heb de nieuwste drivers erover gegooid, dirext x 7a en in black & white prima geluid.
Ik heb ook triviant en stratego erop (bijde van hasbro) en in beide spellen is het geluid zo brak as maar kan!
Iemand suggesties?

Verwijderd

Geen idee. Hoe is het geluid met andere spellen, mp3s en dvd? Misschien is het geluid van die spellen wel gewoon brak. Het zijn toch wel spellen onder windows, en niet onder DOS he?

BTW, wat een system specs (:9~) om Triviant en Stratego mee te spelen. Ruilen ? ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
sorry, maareh.. ac97onboard = :r

Als je het budget ervoor hebt (zeg iets van Fl. 75) dan zou ik die on-board shabba uitzetten en een ''gewone'' geluidskaart installeren. Scheelt je gelijk wat CPU belasting.

Speel anders eens wat met de opties welke je kunt vinden als je in het configuratiescherm naar MCI gaat ofzo..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Ik heb ook wel eens het geluid op een computer met zo''n ding gehoord, het werkte wel aardig maar het geluid was niet echt geweldig.