[BC3] WinDVD geen TV out......

Pagina: 1
Acties:

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 21:57
Het komt erop neer dat WinDVD het beeld niet goed op TV laat zien en PowerDVD wel.
PowerDVD crasht helaas in WinME.
Ik vraag me nu af waarom WinDVD kuren heeft via DVDmax.
De film staat half uit TV beeld en de rest is groen opgevuld.

• Pino64
Beste mensen, ik wil graag DVD''s kijken met Dolby Digital geluid en aangezien dat in W2k niet goed gaat het ik dual boot.
Maar PowerDVD geeft alleen maar blauwe schermen in w9x systems, dus wil ik graag WinDVD proberen, maar nu krijg ik via DVDmax van Matrox G450 heel raar TV out beeld, allemaal groen erom heen en niet gecentreerd, het beeld staat als het ware half op de TV. Ik weet dat WinDVD bepaalde beveiligde DVD''s niet naar TV out stuurt, maar deze DVD (Rammstein) heeft volgens mij geen beveiliging.
Wie weet dit op te lossen of een andere DVD player die 6 audiokanalen ondersteund?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-03 16:20
Het ís en blijft lastig met videokaarten met TV-out (of in jouw geval dual-out).

Trouwens alle DVD''s hebben beveiliging.

Maar ik vind wel dat je ff duidelijk moet uitleggen. Het lijkt nu net dat je 1 hele zin achter elkaar lult en ik begrijp het dus niet meer.

* Dennis vraagt om herkansing voor Pino64

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-03 16:20
Dat is inderdaad een heel vaag probleem. Uitlijnen kan zeker ook niet?

Ik zou iig niet een oplossing weten, sorry

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb zelf een LG, die bij een vriend van me een probleem gaf met de TV-out omdat deze geen Macrovision ondersteund. Toen hadden we een driver update (lees: crack) geinstalleerd, en werkte alles prima.
Het kan dus dat die Macrovision je TV-out aan het verkloten is. Probeer hem eens te rippen met bijv SmartRipper, en dan deMacrovision. Als hij het dan wel doet ligt het daaraan.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
WinDVD trekt zich blijkbaar wel iets aan van Macrovision, en PowerDVD niet. ASUS-dvd is geloof ik ook PowerDVD, geeft bij mij ook geen problemen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Pino64
Dan moet ik maar eens op zoek gaan naar een crack voor die Macrovision lijkt me:)
Vaag al die domme beveiligingen........
regio dit, macrovision dat...ik wordt er gek van...
Bedankt in ieder geval.
Pagina: 1