Ik heb een erg groot probleem met mijn dvd-speler. Telkens als ik dvd-tjes wil bekijken crasht mijn systeem, blijft het hangen of krijg ik een fijn blauw scherm. Weet iemand misschien waar dat aan kan liggen. Het is gewoon erg instabiel allemaal. Ligt dat aan de sofware (PowerDVD) of misschien aan Win98??
probeer het met een ander programma en kijk wat het dan doet. of ga naar het site van je dvd fabrikant misschien hebben hun wel een info of een update op het software pakket.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Extreem goed voor een 1e keer...
Ga zo door en zet laat het ons weten als je weer zo''n nummer hebt..
iederdaad iets meer bas-loops...
Succes
Succes
=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.
ja jong, ff verandren niet?Op dinsdag 17 april 2001 13:55 schreef mjdejong het volgende:
Succes
hebje geen ASUSDVD2000 cd bij je video kaart gekregen ?
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
ik heb wel een cd-tje erbij gekregen met dvd-software. PowerDVD en WinDVD, maar dat waren trial versions.
En die irq-conflicten, staat dat bij de hardware-properties??
Heb je toevallig de SBlive?
Ik heb hetzelfde, er schijnt een probleem te zijn met SBlive en VIA.....
Wie weet meer?
Ik heb hetzelfde, er schijnt een probleem te zijn met SBlive en VIA.....
Wie weet meer?
ik heb een SBlive!! Dat ding zit ook te kutten volgens mij. Zo''n uitroepteken bij de hardware properties!! En continu een achtergrond-storing-achtig geluid uit mijn speakertjes.
Weet iemand nu nog een oplossing??
Weet iemand nu nog een oplossing??
Verwijderd
Is dit misschien bedoelt voor die kerel met dat new age nummertje?Op dinsdag 17 april 2001 13:55 schreef mjdejong het volgende:
Succes
Voor die storingen etc. heeft Creative een patch....moet ik ff zoeken.
PS het VIA probleem heb ik gevonden, maar weet niet of dat op dit probleem slaat, wel op het copieren van de ene bus naar de andere:
zie
http://www.tweakers.net/nieuws/16442
PS het VIA probleem heb ik gevonden, maar weet niet of dat op dit probleem slaat, wel op het copieren van de ene bus naar de andere:
zie
http://www.tweakers.net/nieuws/16442
Verwijderd
Inderdaad. Gezien de reacties denk ik dat er 2 mogelijkheden zijn:Op dinsdag 17 april 2001 14:16 schreef stijnkemper het volgende:
1. Je hebt een IRQ conflict die te maken heeft met je SBLive.
2. De VIA Southbridge 686B bug.
Als je inderdaad een uitroepteken hebt in hardware-properties, dan zou ik eerst proberen om een ander irq vrij te maken. Stel bijvoorbeeld voor je printer in dat het irq gedeeld mag worden.
Ja, want ik hou eigenlijk niet zo van NewAge, ik heb het ook niet geluisterd.Op dinsdag 17 april 2001 15:02 schreef Berran het volgende:
[..]
Is dit misschien bedoelt voor die kerel met dat new age nummertje?
Iemand nog iets voor de DVD??
Hier staat die Patch, maar slaat volgens mij alleen op Pentium 3:
[topic=13016]
[topic=13016]
Pagina: 1