Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Geduldig kereltje ben je....
Is het een ''nieuwe'' of ''oude'' DVD-speler (oud = zeg maar meer dan 1 jaar oud...)?
Ik ken wat mensen die problemen hebben met het wisselen van laag. Hierdoor kunnen ze grote delen van bepaalde (nieuwere) DVD films niet kijken (het lijkt wel een beetje alsof ie crasht..). Zijn vooral de wat goedkopere dvd spelers (deze worden meestal van de op dat moment goedkoopste componenten gemaakt, dus de ene lading spelers is beter dan de andere) die problemen hebben met sommige DVD''s.
Ik ken wat mensen die problemen hebben met het wisselen van laag. Hierdoor kunnen ze grote delen van bepaalde (nieuwere) DVD films niet kijken (het lijkt wel een beetje alsof ie crasht..). Zijn vooral de wat goedkopere dvd spelers (deze worden meestal van de op dat moment goedkoopste componenten gemaakt, dus de ene lading spelers is beter dan de andere) die problemen hebben met sommige DVD''s.
De speler is nu 3mnd oud dus nog geen halfjaar. Maar het probleem begint als ik de dvd erin doet dan blijft hij gelijk hangen. DUs je krijgt die FBI warning en daar blijft hij ophangen
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Nieuwe beveiliging???DUs je krijgt die FBI warning en daar blijft hij ophangen
Verwijderd
Er was een paar maanden geleden sprake van nieuwe soort DVD schijfjes die niet willen spelen in regiovrije spelers, misschien heb je met zo''n film te maken? Daarom vraagt iedereen: DOEN ANDERE DVDs HET WEL?
Dan zijn we al een stuk verder namelijk
Dan zijn we al een stuk verder namelijk
Tot dusver is dit de enigste DVD waarmee hij het probleem heeft. EN die FBI warning krijg ik ook op andere regio 1 dvd''s das standaard dat van niet copieren enzo. Dan stopt hij met spelen en hangt hij gewoon ook op het display stopt de cd met spinnen. Normaal draait hij daar rondjes. Maar met RCA disc''s heeft hij geen probleem dat zijn dus die schijven die je regio checken ik heb meerdere daarvan gewoon af kunnen spelen denk dat het een software fout is in de speler misschien een nieuwe firmware update ofzo?
Pagina: 1