Toon posts:

[BC3] Realhollywood+ en Pioneer 104

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MPEG-2 kaartje (Realhollywood Plus van Sigma Designs) en een DVD-speler van Pioneer (104S). Nu is er in DVD-wereld de vervelende eigenschap ''regiocode''. Deze kan je namelijk maar 5x veranderen en dan blijft ie staan op de laatse regiocode. Nu heb ik mijn DVD-speler regionfree gekregen dmv een firmware. Maar volgens mij ligt die Realhollywood-kaart nog dwars. Want ik krijg met geen mogelijkheid meer een DVD aan de praat. Foutmelding: MMSYSTEM 275 kan bestand niet vinden etc...
Softwarematig lukt het nog wel (PowerDVD) maar ik vind het juist zo prettig als het hardwarematig kan, is TOCH een stuk vloeiender!

Wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen?! :'(

• G_Kracht
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02-2019
Zone selector gebruiken:

http://www.multimania.com/hollywoodplus/uk.htm

G8-)

Verwijderd

Topicstarter
Vergeten te vermelden ZoneSelector en RemoteSelector helpen beiden niet. De melding blijft: MMSYSTEM 275 kan bestand niet vinden....bladiebla. Het is een MCI-error. Iemand een andere oplossing?

Verwijderd

Misschien een domme opmerking?

Heb je de software al een keer opnieuw geinstalleerd?

Win ME (er staat nu ook een 2.1 beta)
Win 2k

Lees ik dit ook nog:
For Windows 98 only:
If you are are trying to view certain DVD movies such as "The World Is Not Enough" and receive a "file not found" or MMSYSTEM 275 error, please run "msconfig" (start\run\msconfig\advance) to disable UDF format and reboot as detailed in the README.TXT document. Please note that this setting should not affect the functionality of the system. You can set the UDF format back to "Enabled" after you watch the movie.
NOTE (win 2k):
If you are are trying to view certain DVD movies such as "The World Is Not Enough" and receive a "file not found" or MMSYSTEM 275 error, please do the following (as proposed by a user and tested by us): Run regedit and rename the entries - HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Udfs and HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Services\Udfs by changing "Udfs" to any name like "Abc" and reboot. When you change control set 001, it automatically changes control set 002. When you are done with the movie, rename "Abc" back to "Udfs".

Verwijderd

Topicstarter
YESSSSS! Ik was zelf ook nog effe naar de site geweest en vond inderdaad dat Udfs-verhaal. Nu werkt het weer prima!
Bedankt allemaal!
Op dinsdag 17 april 2001 16:57 schreef Sep het volgende:
Misschien een domme opmerking?

Heb je de software al een keer opnieuw geinstalleerd?

Win ME (er staat nu ook een 2.1 beta)
Win 2k

Lees ik dit ook nog:
[..]

[..]