[BC3] B&W DM220 voor 600,- >> goede prijs?

Pagina: 1
Acties:
  • 348 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• seef
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

Topicstarter
Ik heb vorige week een setje boxen gekocht bij Hobo Hifi, een prof. audiowinkel in Apeldoorn. Ik was op zoek naar een setje goede boxen en heb dus het een en ander beluisterd. De verkoper wees mij op een tweedehands setje, B&W DM220, dus uitgeprobeerd en klonk niet verkeerd. Boxen zijn in prima staat (zien er bijna als nieuw uit).

Heb ik net even door dit forum gebladerd, zie ik dat er mensen zijn die deze boxen voor veel minder hebben aangeschaft. Kan iemand mij vertellen of de 600,- die ik voor de twee boxen heb betaald goed besteed zijn?

Niet dat ik ze terugbreng ofzo, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar jullie mening.

Een heel groot en stoer systeem.

Verwijderd

als je de kwaliteit voor dat geld goed vind, moet je je er verder niet druk over maken(ik zou het er nooit voor betalen)...

• seef

seef

Duizend

Topicstarter
Op dinsdag 17 april 2001 13:07 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
als je de kwaliteit voor dat geld goed vind, moet je je er verder niet druk over maken(ik zou het er nooit voor betalen)...
Ik ben niet helemaal thuis in de prof. audiowereld, mede daarom vraag ik het. Jij vind de kwaliteit er van dus niet al te best?

Verwijderd

ik vind het leuke speakers...maar voor dat geld.....(ze zijn al behoorlijk op leeftijd...en ik heb ze nieuw voor dat geld gezien!!)

• seef

seef

Duizend

Topicstarter
Op dinsdag 17 april 2001 16:13 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
en ik heb ze nieuw voor dat geld gezien!!
En de verkoper vertelde mij dat deze nieuw toch wel 1000,- p/stuk kostten. Dat valt dan toch wat tegen :(

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 19:22
Mwah, 600 piek vind ik wel wat veel als je bedenkt dat ik een setje 12 jaar geleden heb gekocht voor 760 piek (was toen al een uitloopmodel, de winkel moest er van af). De officiele verkoopprijs was toen rond de 1200 voor een set, zeker geen 1000 piek per speaker.
De speakers zijn verder wel erg OK, zeker voor die tijd.

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 21:20

Adonias

Oe! Buttons :9

Kijk, het zijn echt wel mooie luidsprekers, ze klinken echt goed vind ik... (en ik heb nogal wat geluisterd) Helaas moet ik vermelden dat ik ze partikulier 2e hands heb gekocht en er 275 gulden voor heb betaald. Toch maar eens een bezoekje brengen aan www.marktplaats.nl ?

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Ik heb zelf de DM330i, das het grotere broertje ervan.
Die heb ik zo''n 6 jaar geleden 2e hands gekocht voor 750/paar.

Dus lijkt me erg veel.
Zijn zeker wel goede speakers, alleen voor dat geld kan je zeker betere krijgen.

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Pagina: 1