Verwijderd
Kan je de titeltjes van je minidisc-tracks ook via je PC en een paar kabeltjes editen?
Dat zou tenminste handig zijn...
Ik weet dat Sony wel zo''n software heeft, maar die vind ik veel te duur (275NLG/5000BEF). Het zou moeten dienen voor een Sony-MD, maar zoveel geld...
Ik kan dit niet zelf, maar zoiets moet toch vrij eenvoudig te doen zijn? Of waar ligt dan eigenlijk het probleem? Ook op Tucows of zo vind ik helemaal niets van die aard.
Dat zou tenminste handig zijn...
Ik weet dat Sony wel zo''n software heeft, maar die vind ik veel te duur (275NLG/5000BEF). Het zou moeten dienen voor een Sony-MD, maar zoveel geld...
Ik kan dit niet zelf, maar zoiets moet toch vrij eenvoudig te doen zijn? Of waar ligt dan eigenlijk het probleem? Ook op Tucows of zo vind ik helemaal niets van die aard.
Staat er een in de Elektuur nummer??? maar dat is dus wel zelfbouw. Er is dus meer nodig dan een kabeltje en software.
Verwijderd
Lijkt mij wel interessant...
Is zoiets eigenlijk moeilijk te bouwen? (Te doen voor nieuwelingen?)
Herinnert er zich iemand in welk Elektuur-nummer -ongeveer- dat artikel verschenen is?
(Ik ben zelf niet zo thuis in Elektuur.)
Is zoiets eigenlijk moeilijk te bouwen? (Te doen voor nieuwelingen?)
Herinnert er zich iemand in welk Elektuur-nummer -ongeveer- dat artikel verschenen is?
(Ik ben zelf niet zo thuis in Elektuur.)
k''heb het opgezocht. Elektuur november 1998 blz 48.
Voor Sony decks vanaf MDS-JE500. DIL(www.dil.nl,postorder) verkocht hem als bouwpakket voor 125 gulden maar ik weet niet of ze hem nog hebben. Anders moet je de onderdelen zelf halen mbv de lijst die in het artikel staat. Bij Elektuur kun je de print en de microcontroller bestellen(fl 67,40). De overige onderdelen zullen denk ik niet duurder zijn dan 50 piek. Je komt dus sowieso op ca. 100 piek uit.
Als je netjes kunt solderen kun je alles maken zonder dat je precies snapt hoe het werkt. Lees anders eerst het artikel door en kijk dan nog eens.
Voor Sony decks vanaf MDS-JE500. DIL(www.dil.nl,postorder) verkocht hem als bouwpakket voor 125 gulden maar ik weet niet of ze hem nog hebben. Anders moet je de onderdelen zelf halen mbv de lijst die in het artikel staat. Bij Elektuur kun je de print en de microcontroller bestellen(fl 67,40). De overige onderdelen zullen denk ik niet duurder zijn dan 50 piek. Je komt dus sowieso op ca. 100 piek uit.
Als je netjes kunt solderen kun je alles maken zonder dat je precies snapt hoe het werkt. Lees anders eerst het artikel door en kijk dan nog eens.
Verwijderd
Ik heb weleens een zelfbouw afstandbediening projectje gezien dat je op de paralelle poort aan kon sluiten, en dan met de pc infrarood naar je md kon sturen.
Even zoeken.........
Misschien dat hier iets tussen staat?
www.minidisc.org/part_hacking.html#Construction_Projects
Even zoeken.........
Misschien dat hier iets tussen staat?
www.minidisc.org/part_hacking.html#Construction_Projects
Pagina: 1