De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nou ik nie maar mijn vriendin wel is namelijk voor schoolOp maandag 16 april 2001 21:42 schreef Jozzz het volgende:
Wil je het mee gaan bleren?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ook zinder text lijkt me dit copyrighted, dus illegaal, dus warez-request, dusse...:

SPZ 150
Een 8 mm dik spiraalkabelslot waarmee elke fiets vastgezet wordt. De
kunststof mantel beschermt het slot tegen weersomstandigheden. Makkelijk
vast te maken aan de fiets door middel van de zadelpenboutbevestiging.
Productkenmerken:
Stalen kabel met een doorsnede van 8 mm.
Lengte 150 cm.
Mantel van kunststof "staal antraciet" met rode accenten.
Corrosiewerend. Geen krassen in de lak van de fiets.
Inclusief zadelpenboutbevestiging.
Om het slot handig en veilig op de fiets mee te nemen.
Garantietermijn 24 maanden.
Ik vind dat het soort rommel dat starmaker produceerd per definitie niet verspreid mag worden, vandaar: GOOI DICHT AUB!!!!
de betaler vervuilt
Verwijderd
Hoort dit niet op het forum van urine (of yorin of hoe die kleuterclub tegenwoordig mag heten) ?
Helemaal mee eens, wat een KOTS-programma. AGHH echt onwijs erg hoe alles wordt gedirigeerd en dat allemaal met commerciele gedachte. Woord Indoctrinatie is wel op zn plaats.Op dinsdag 17 april 2001 01:32 schreef MREn het volgende:
Starfaker
www.starfaker.cjb.netOp dinsdag 17 april 2001 01:32 schreef MREn het volgende:
Hadden ze het programma beter Starfaker kunnen noemen...
Enige goede is dat voor het eerst in 30 jaar ook voor het grote publiek duidelijk wordt hoe de Nederlandse muzeik (nee geen typo!) industrie in elkaar steekt.
st:rrm:rker
st:rrm:rker
de betaler vervuilt
Verwijderd
Kan me niet herinneren dat ik er ooit ook maar een minuut naar heb gekeken. Maar ik vrees dat half Nederland het juist een leuk programma vindt.
En dan m.n. de doelgroep: meisjes/lager opgeleide vrouwen van 10+
En dan m.n. de doelgroep: meisjes/lager opgeleide vrouwen van 10+
Definition for: warezOp dinsdag 17 april 2001 01:10 schreef MREn het volgende:
Ook zinder text lijkt me dit copyrighted, dus illegaal, dus warez-request, dusse...:
Plaatje van fietsslot....
Software that is illegally made available, for example on an FTP or Telnet site, by software pirates
Dus, geen warez request , muziek is nl geen software, maar imo starmaker zou iligaal moeten zijn.
Voor de rest , wie wil die
zelfs zonder die kwijlers
.Quod me nutrit me destruit.
Verwijderd
ach, warez mp3 divX, allemaal dezelfde illegale zooi, maar dat starfaker zouden idd af moeten gelasten en alle overgebleven kandidaten samen met Frans Bauer, Marianne Weber, de Havenzangers, Jantje Smit, e.v.a. moeten exporteren naar België...
Pagina: 1