[BC3] Divx naar svcd met ondertiteling

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik heb nu dus een divx-film die op twee cd''s, maar ik wil bij die films een ondertiteling bijzetten die ik gedownload heb en vervolgens omzetten naar svcd. Kan iemand mij precies vertellen hoe dat stap voor stap moet?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ga naar http://www.doom9.net en leef je uit. Je zal ongetwijfeld vinden wat je zoekt!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ubermaestro
Werkt niet :(, maar volgens mij ben ik daar wel es eerder geweest, maar kon ik niet vinden wat ik wou. Alleen van divx->svcd, maar ik wil er ook nog ''3rd party'' ondertiteling bij.

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-03 16:49
www.vcdhelp.com

Mazzles

• ubermaestro
Op dinsdag 17 april 2001 18:07 schreef menn0 het volgende:
www.vcdhelp.com

Mazzles
Daar staat wel hoe je divx naar svcd kan converten maar niet hoe je subtitles kan bijvoegen:(

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 22:16
anders maak je in virtual dub eerst een nieuwe AVI-file met de subtitle plug-inn en daarna haal je die avi door bijvoorbeeld LSX-Mpeg encoder.
Dan zou ik het resizen ook alvast door VirtualDub laten doen.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 22:16
by the way...
Die SVCD''s ga je zeker afspelen in een DVD-speler?
Dan is het mischien ook wel mogelijk om de subtitles als text op de CD te zetten (net als bij DVD)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• ubermaestro
Op dinsdag 17 april 2001 22:02 schreef TD-er het volgende:
by the way...
Die SVCD''s ga je zeker afspelen in een DVD-speler?
Dan is het mischien ook wel mogelijk om de subtitles als text op de CD te zetten (net als bij DVD)
Ja, maar moeten die subtitles dan niet in een speciaal formaat zijn:?

• aardworm|IA
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2002
Op woensdag 18 april 2001 16:34 schreef ubermaestro het volgende:

[..]

Ja, maar moeten die subtitles dan niet in een speciaal formaat zijn:?
weten jullie het al hoe dit verder moet graag hoor ik het

• Raymond
  • Laatst online: 04-03 09:52
Aardworm: geen oude topics kicken als er op dit moment een topic loopt over hetzelfde onderwerp. Daar had ik je in het sluitmessage van je vorige topic ook al naar verwezen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.