[BC3] Hoever ben ik nou eigenlijk...

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik weet niet zeker of ik een topic als dit hiero moet plaatsen hoor, zo niet dan twijfel ik er niet aan dat het me verteld wordt door enkele hulpvaardige GoT''ers :)

Enniewee, een tijdje geleden kwam ik op het ontzettend vage idee om eens wat muziek te gaan maken in de ''moderne new-age'' stijl, zeg maar alla Enigma, Era, Deep Forest enz. Nog nooit eerder gedaan, meer dan wat dance remixes maakte ik eigenlijk niet dus ik vond het wel spannend. Enfin, hieronder staat een link naar het eerste nummer, ik zou graag wat meningen willen horen, of het nou positief of negatief is. Ik vind deze muziekstijl nu zo leuk dat ik meer in deze stijl wil gaan maken, dus dan is het wel handig om te weten waar ik op moet letten bij volgende nummers. Allemaal alvast bedankt!

Clouds Of Life

Ruud.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ik zou graag voor je willen luisteren, maar hij is echt rete traag....

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Ja heb geduld gehad hem helemaal te downen :Z

Klinkt wel lekker, de bas misschien iets voller/duidelijker en de melodie iets meer op de voorgrond. Ben geen expert maar dat lijkt het me wel zo''n beetje

Suc6

Verwijderd

Damn zeg, lekkere hosting provider heb je >:)
Echt keihard 2 k/sec ...

Reply krijg je morgen :P

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

538 bytes/s !? auw !
als je hem ff via icq stuurt pleur ik hem wel ff op m''n chello of @home server..

ik zag twee beren fout parkeren....

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
ik haal 6KB/sec :):):):):)

wel met dap..

• Xandrios
hij staat nu tijdelijk hier:
home.hetnet.nl/~siet0000/col.mp3

• BC3 Victim
Errrrrrr jah das waar...onze server is niet de snelste (bewust gedaan trouwens), ik wist alleen niet dat het downstream zo erg was.

Iedereen die zich nu kapot zit te ergeren kan me ook ff een ICQ berichie sturen...gooi ik hem daar wel over. Of via CuteBritney''s page...(bedankt man!).

Ruud.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Xandrios
hee lui,

ik heb nu in 5 min meer dan 22 downloads gehad...
De snelheid gaat nu wel omlaag hoor..

ik zal nog eens voor een andere server kijken..

is home.hetnet.nl/~siet0000/col.mp3 geworden :)

Verwijderd

Man man man
zet dat ding gewoon op een @home accountje.
Wanadoo Surfnet whatever. Die zijn allemaal sneller dan 2K/sec. :'(

• BC3 Victim
4 Kbyte/sec.. hmm laat me raden, 4 downloads simultaan? :)

• BC3 Victim
GRRR.. verbinding weg.. hij stond op 99%

• Xandrios
SORRY...

ik ben hem aan het uploaden naar een fatsoenlijke host, en dat wil niet met 6 uploads die mijn 128kb wegvreten..

JAAA, hij staat nu op home.hetnet.nl/~siet0000/col.mp3

Ik trek zo''n 250 KB/sec !!!

• Sick Nick
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Op maandag 16 april 2001 20:11 schreef Cutebritney het volgende:
SORRY...

ik ben hem aan het uploaden naar een fatsoenlijke host, en dat wil niet met 6 uploads die mijn 128kb wegvreten..

JAAA, hij staat nu op www.siet.f2s.com/col.mp3

Die account ben je binnen 24 uur kwijt >:)
Ze willen bij f2s niet dienen als file-server.

• Xandrios
boeie, was toch maar een test geval..

• BC3 Victim
Alvast bedankt voor de moeite CB...ik ben hem ook aan het uploaden naar m''n Wirehub Dial-up account...dat gaat downstream volgens mij heel wat sneller :)

Ruud.

ps. IEMAND die het kreng inmiddels ook nog eens gehoord heeft? haha...alleen maar DL problemen dit draadje B-)

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 20:11 schreef Cutebritney het volgende:
SORRY...

JAAA, hij staat nu op www.siet.f2s.com/col.mp3

Belachelijk weinig hier. Begon met 36K nu nog maar 15. :'(

• Powerlie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

Nou, ik vind het best wel goed klinken eigenlijk als dit je eerste "probeersel" is. de geluiden zijn goed maar het klinkt een beetje flat allemaal.

Waarmee heb je dit gemaakt?

Where is it?

• BC3 Victim
Best lekker nummer, doet me inderdaad sterk aan enigma denken. Dat gehijg heb je dat zelf gedaan? :)

Petje af hoor, ik doe het je niet na :)

Wat kritische noten:
- Er mag wel meer bas in, een bas loopje ofzo
- Ik zou een andere drum pattern kiezen, misschien zelfs wel een club-pattern.

De breaks zijn wel leuk gedaan :)

• BC3 Victim
Op maandag 16 april 2001 20:29 schreef Powerlie het volgende:
Nou, ik vind het best wel goed klinken eigenlijk als dit je eerste "probeersel" is. de geluiden zijn goed maar het klinkt een beetje flat allemaal.

Waarmee heb je dit gemaakt?
Hoi powerlie,

Even voorop: dit is niet de eerste keer dat ik muziek maak natuurlijk, wel de eerste keer dat ik iets probeer in deze stijl.

Het nummer is opgenomen in CakeWalk 8, zowel de vocalen als de muziek zelf en gemixt met Cool Edit en Soundforge. Je opmerkingen zijn zeer welkom, blij dat je het enigszins goed vond, ik denk dat het ''platte'' wat je zegt er wel met goed leren mixen uit te krijgen is :) Dat vind ik dus echt erg pittig, om opgenomen muziek goed te bewerken en een goede ruimtelijke mix te krijgen.

Oh ja, de speeltjes die ik gebruik zijn: Roland XP50, Roland Juno-60, Roland JP8080 en veel sampletjes :)

Ruud.

• Knakker
Het klinkt heel vlak. Dit komt hoofdzakelijk door een tekort aan bas. Verder vind ik de gebruikte druminstrumenten erg plastic klinken.

Maar ik vind het nog bijzonder knap, ik doe het je zeker niet na.

• BC3 Victim
Op maandag 16 april 2001 20:35 schreef hezik het volgende:
Best lekker nummer, doet me inderdaad sterk aan enigma denken. Dat gehijg heb je dat zelf gedaan? :)

Petje af hoor, ik doe het je niet na :)

Wat kritische noten:
- Er mag wel meer bas in, een bas loopje ofzo
- Ik zou een andere drum pattern kiezen, misschien zelfs wel een club-pattern.

De breaks zijn wel leuk gedaan :)
Hoi Hezik, nee dat gehijg heb ik niet zelf gedaan :) ik heb een lange ademhaling sample in stukjes geknipt en er dit van gemaakt hehe. Creatief met samples heet dat. De meeste geluidseffecten zijn zwaar bewerkte samples die ik zelf niet heb gemaakt, alleen bewerkt. De muziek, tekst en vocalen zijn wel van eigen bodem. In elk geval bedankt voor je opmerkingen.

Wat betreft je opmerkingen: je opmerking over het bassloopje ben ik het helemaal mee eens, het viel me laatst pas op dat Cretu erg vaak een harde bass met z''n drums laat meelopen waarmee je meer "power" krijgt...das dus duidelijk iets om in de gaten te houden. Je tweede opmerking heb ik mijn twijfels over, dit soort beats horen bij deze stijl, met een Club beat haal je dus een essentieel deel van de muziekstijl weg. Ik heb deze loop in elk geval nog zelf gemaakt, en niet zoals Era een standaard loopje van het Roland Dance board gebruikt :)

Meer suggesties?? *D

Ruud.

• Powerlie
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

ok, bedank voor de informatie!

ga zo door! :)

Where is it?

• Xandrios
ik heb em nu een paar keer gehoord, en ik moet zeggen dat het toch wel eg lekker klinkt hoor :):)

Maar er mag van mij idd ook nog wel wat extra bas ofzo in..

• BC3 Victim
Op maandag 16 april 2001 21:04 schreef Cutebritney het volgende:
ik heb em nu een paar keer gehoord, en ik moet zeggen dat het toch wel eg lekker klinkt hoor :):)

Maar er mag van mij idd ook nog wel wat extra bas ofzo in..
Hey bedankt :) :) :)

Dat van die bas lijkt me dan wel duidelijk, dat zeggen meerdere mensen. Daar moet ik dus nog maar eens naar kijken.

Als ik nou zo over het algemeen even lees dan denk ik dat ik kan concluderen dat ik qua muziek/geluid op de goede weg ben (behalve dan extra bassloop) maar dat er aan de mix nog wel e.e.a. mankeert...te kaal, te plat etc... Zeg ik dat goed? :?

Ruud.

• T-h-i-j-s
  • Laatst online: 21-04 13:18

T-h-i-j-s

koffie? ja lekker :)

[quote]home.hetnet.nl/~siet0000/col.mp3[\quote]

komt wel redelijk lekker binnenzeilen... kleine 100 k/s :)

• BC3 Victim
Sorry dit is Veel ste traag man , het kan aan mij liggen maar het is te eentonog, gooi er hier en daar wat bass in en de snelheid mag omhoog, ook moet er een stuk in het nummer zitten waarvan je uit je naad gaat !

verder wel goed gedaan man ga zo door

Verwijderd

Het is niet echt slechter dan wat ze op de radio draaien. Als je dit echt zelf in elkaar gemikt hebt: CHAPEAU.

• BC3 Victim
Op maandag 16 april 2001 21:26 schreef Lame het volgende:
Sorry dit is Veel ste traag man , het kan aan mij liggen maar het is te eentonog, gooi er hier en daar wat bass in en de snelheid mag omhoog, ook moet er een stuk in het nummer zitten waarvan je uit je naad gaat !

verder wel goed gedaan man ga zo door
Hoi lame!

De bass heb ik al vaker gehoord vandaag...daar zal ik dus zeker nog eens naar gaan kijken. Of de snelheid omhoog moet daar twijfel ik nog wel aan hoor, meer mensen die deze mening delen? Het is tenslotte New-Age en geen Dance. De oorspronkelijke Enigma beat uit Sadeness is ook maar 94 BPM.

edit:
net ff gekeken, Clouds of Life is 100 BPM, sneller dus dan Sadeness
Het is niet echt slechter dan wat ze op de radio draaien. Als je dit echt zelf in elkaar gemikt hebt: CHAPEAU.
Das een heel aardig compliment B-) en ja, het is echt zelf gemaakt hoor, waarom zou ik met andermans werk gaan leuren. Veel zieliger kan niet volgens mij. Maar goed, bedankt voor het compliment, ik ga nog maar even door met deze stijl denk ik :) :)

Ruud.

• Knakker
Ik heb er ook nog een 2e en 3e keer naar geluistert en ik moet ook zeggen dat het een lekkere klank heeft! Ga zo door :)

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Nou ik vind het helemaal niet slecht ,sterker nog hij staat in mijn hotlist :).

Ga zo door !!!! Probeer alleen het hoog iets fijner te krijgen en de dynamiek iets te verhogen.

Verwijderd

...voor je eerste keer zeker niet slecht, het klonk echt relaxed behalve op EEn bepaald moment. namelijk op t=4:10 heb je een ongelooflijk slecht gelukt "delay effect" toegepast, waardoor men, voor mijn gevoel, als het ware uit de hele NEW AGE sfeer komt. het duurde maar een seconde of 6, maar toch.... lengte van je nummer is ook goed, zeker niet te lang. misschien dat je op vocale gebied mischien nog wat variatie qua dynamiek kan/moet toepassen.... ga vooral door. ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de verbeterde versie hiervan.... succes....

[....]

bas vind ik voldoende, nog meer zou overkill zijn.... heb je nummer trouwens neergehaald met 153 kbps in een halve minuut :? :?....

[....]

• bloasfist
  • Laatst online: 19-08 13:56

bloasfist

Slot-A Crew

Klinkt zeker cool! Echt relaxed enzo. Bas is misschien wat lafjes, maar ik denk dat dat wel hoort bij dit nummer.
Zeker goed bezig!

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

ok, 1 reactie is wel genoeg :(

Verwijderd

hoi..ben em nu aant beluisteren en t valt me op dat t een erg luchtig/zwemel liedje is..
al kan de text wel wat meer variatie gebruiken, zeker omdat t een redelijk rustig nummer is..
bij die trance en andere zooi(imho) is dat niet echt nodig, hier wel, dacht ik :)
soms bespeur ik ook dat je de kanalen net niet goed hebt staan, waardor er een soort overslag klinkt(hoop dat je me volgt, ik iig niet:)

ben zelf ook beetje aan t klooien met muziek proggies enzo..vooral reason dan..
en zonder synths, ed, daar wordt aan gewerkt
maar 1 vraagje: hoe heb je die vocal dan gemaakt?
ok, stomme vraag waarschijnlijk, maar zoiets wilde ik dus ook gaan doen, zit alleen nu nog met die afgewerkte samples te klote, en das ook nie alles..
anyways, lange lap text :D
cool nummer.. 8-)
l8r

• BC3 Victim
Op dinsdag 17 april 2001 01:56 schreef a_LAN het volgende:
...voor je eerste keer zeker niet slecht, het klonk echt relaxed behalve op EEn bepaald moment. namelijk op t=4:10 heb je een ongelooflijk slecht gelukt "delay effect" toegepast, waardoor men, voor mijn gevoel, als het ware uit de hele NEW AGE sfeer komt. het duurde maar een seconde of 6, maar toch.... lengte van je nummer is ook goed, zeker niet te lang. misschien dat je op vocale gebied mischien nog wat variatie qua dynamiek kan/moet toepassen.... ga vooral door. ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de verbeterde versie hiervan.... succes....

[....]

bas vind ik voldoende, nog meer zou overkill zijn.... heb je nummer trouwens neergehaald met 153 kbps in een halve minuut :? :?....

[....]
Dat delay effect waar je op doelt? Slaat dat op die bewerkte sample van een waterpomp? (lijkt meer op een trein intussen hehe) Dat effect wordt ook al rond 1:56 een keer gebruikt. Die delay klopt inderdaad geen hout van, maar ik vond het niet echt storen...misschien toch maar schrappen dan dat ding :?

Is er trouwens al iemand gaan nadenken om wat voor geluidseffecten er allemaal inzitten? Ik heb de raarste dingen gebruikt, waaronder de eerder genoemde waterpomp.
Geplaatst door shellshock28 - dinsdag 17 april 2001 02:17
----------------------------
hoi..ben em nu aant beluisteren en t valt me op dat t een erg luchtig/zwemel liedje is..
al kan de text wel wat meer variatie gebruiken, zeker omdat t een redelijk rustig nummer is..
Das wel een beschrijving van New Age ja...een luchtig zwemel nummer :)

Wat de tekst betreft, ja en nee...er valt wat voor te zeggen, maar imho MOET het niet. Sadeness (daar is ie weer) had minder tekst, latere Enigma nummers meer tekst. Ik was al een beetje bezig met een tweede nummer en dat valt me dus vies tegen...een songtekst bedenken. Dat tweede nummer wil ik dus inderdaad wat meer vocals indoen.

Oh en hoe ik die vocals maak: men neme een vrouwtje, met neme een microfoon, men sampled de geluidsgolven uit de mond van het vrouwtje en gooit er een zooi effecten overheen in Cool Edit...presto ;) ;)

Ruud.

Verwijderd

Is er trouwens al iemand gaan nadenken om wat voor geluidseffecten er allemaal inzitten? Ik heb de raarste dingen gebruikt, waaronder de eerder genoemde waterpomp.
...met welke versie van cooledit werk je eigenlijk??.... cool edit pro 1.2a heeft echt veel mogelijkheden als je het hebt over geluidseffecten, ik denk dat je hiervoor echt een "getraind oor" moet hebben wil je het een van de ander kunnen onderscheiden.... heb je misschien nog extra plugins gebruikt die dus niet standaard in cooledit zit??....

Verwijderd

OPbouw is lekker rustig.... maar misschien dat ketting achtig gelis een beetje laten outfaden.....

VAn wie is die stem by the way..... klinkt goed bij dit nr.... maar de tekst duurt bijna te lang.....

die achtergronden op 1.53 erin komen zetten tot 1:59 moet je echt eruit halen, zijn veel te druk en voegen niks toe....... en de uitgesproken tekst moet op sommige stukken iets rustiger zijn..... de woorden volgen op sommige momenten elkaar te snel op......

De inhoud van de tekst vind ik echt goed gekozen... waarom niet een zacht onweer geluidje erin.... of regen??? of Branden Hout.... dat ketterende geluid waneer de fonken van t hout omhoog schieten.... geeft mooie effect... PLUS de essentie van t leven..... IN combo met vuur.... water en hout.... complete balans.... van mensen en natuur..... toch een mooie gedachte en toevoeging aan je nr?????

Het einde moet anders..... vind ik......... een hele korte overweging een SLOT conclusie en niet een LOOP van de naam van de SONGS das echt ZONDE......

en op een of andere manier klinkt t nr heel gecompressed...... ff beter maken dus....

OK hoop dat je hier wat aan hebt???? en anders vraag je maar nog

Verwijderd

UHm maar but the way..... als je nr echt af is en in de top100 lijst komt..... vergeet je dan ons niet te bedanken voor toevoegingen en verbeteringen.... :)

• BC3 Victim
Lekkerzzzzzzzzz >:)

Weinig opmerkingen behalve ga zo door8-)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

[quote]
Op maandag 16 april 2001 21:18 schreef Thijs_w het volgende:
home.hetnet.nl/~siet0000/col.mp3[\quote]

komt wel redelijk lekker binnenzeilen... kleine 100 k/s :)
ikke 239

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

tis wel vet gedaan maar hij is maar 128kbps

doe es 192 en wat meer bas

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• BC3 Victim
Op dinsdag 17 april 2001 13:39 schreef -KOD- het volgende:
UHm maar but the way..... als je nr echt af is en in de top100 lijst komt..... vergeet je dan ons niet te bedanken voor toevoegingen en verbeteringen.... :)
Tuurlijk niet! Niet dat ik denk dat het een top100 nummer wordt, maar ALS het dat wordt is het taart en bier voor elke tweaker die iets zinnigs heeft gezegd in dit draadje :P

• BC3 Victim
Op dinsdag 17 april 2001 13:19 schreef a_LAN het volgende:

[..]

...met welke versie van cooledit werk je eigenlijk??.... cool edit pro 1.2a heeft echt veel mogelijkheden als je het hebt over geluidseffecten, ik denk dat je hiervoor echt een "getraind oor" moet hebben wil je het een van de ander kunnen onderscheiden.... heb je misschien nog extra plugins gebruikt die dus niet standaard in cooledit zit??....
Ik gebruik inderdaad 1.2Pro, maar voor het afmixen gebruik ik Soundforge, die heeft weer wat meer mogelijkheden daarvoor. Enkele andere geluidseffecten die ik heb gebruikt zijn: twee zwaarden die tegen elkaar aanslaan, vuurwerk, het schudden van een shampoofles bij de microfoon (echt waar!) en een flipperkast! :)

Ruud

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Zeer vet gemaakt!
De bass is goed, de mensen moeten niet zeuren en gewoon een fatsoenlijke stereoinstallatie kopen. De nummers krijgen altijd de schuld! ;)

Verwijderd

HardWired

Maar doe nou maar ff wat ik zei.... probeer t is uit.... dan zullen de verschillende nuances gewoon veel mooier overlopen ok :)

SUC 6

en laat t horen wanneer je gerevisde nr af is

• BC3 Victim
Op dinsdag 17 april 2001 13:37 schreef -KOD- het volgende:
OPbouw is lekker rustig.... maar misschien dat ketting achtig gelis een beetje laten outfaden.....

VAn wie is die stem by the way..... klinkt goed bij dit nr.... maar de tekst duurt bijna te lang.....
Zweedse zangeres...kwestie van contacten hebben :)
die achtergronden op 1.53 erin komen zetten tot 1:59 moet je echt eruit halen, zijn veel te druk en voegen niks toe.......
Ok das duidelijk, daar irriteerde iemand anders zich ook al aan :)
De inhoud van de tekst vind ik echt goed gekozen... waarom niet een zacht onweer geluidje erin.... of regen??? of Branden Hout.... dat ketterende geluid waneer de fonken van t hout omhoog schieten.... geeft mooie effect... PLUS de essentie van t leven..... IN combo met vuur.... water en hout.... complete balans.... van mensen en natuur..... toch een mooie gedachte en toevoeging aan je nr?????
Mee eens, maar je moet niet alles in 1 nummer willen proppen. Wel grappig dat je dat zegt van regen enzo aangezien het tweede nummer zo begint (het eerste nummer loopt trouwens vlekkeloos over in het tweede)
Het einde moet anders..... vind ik......... een hele korte overweging een SLOT conclusie en niet een LOOP van de naam van de SONGS das echt ZONDE......
zou eventueel kunnen, als ik een goede slotoverweging wist te verzinnen. Maar zoals ik al zei is dit nummer niet echt het slot :)

Verwijderd

Enkele andere geluidseffecten die ik heb gebruikt zijn: twee zwaarden die tegen elkaar aanslaan, vuurwerk, het schudden van een shampoofles bij de microfoon (echt waar!) en een flipperkast!
...nice, very nice.... maar ik hoor ze nergens.... ;);););)

edit:

...idd Soundforge is ook een goed proggie om je samples te mixen, zijn veel plugins voor te "krijgen"....

• BC3 Victim
Ik probeer het eerst wel bij Patrick Kicken...die kan ik makkelijker bereiken. :)

Ruud.

• BC3 Victim
Op dinsdag 17 april 2001 17:09 schreef a_LAN het volgende:

[..]

...nice, very nice.... maar ik hoor ze nergens.... ;);););)
het is ook niet de bedoeling dat je de geluiden zomaar herkent maar vooruit:
Het echoende metalen geluidje wat je eigenlijk het hele nummer door hoort zijn dus twee zwaarden die tegen elkaar aanslaan.
Het metalen ricocherende geluidje is een bal die een flipperkast ingaat (goed luisteren, dan herken je het wel). De andere geluiden zitten er hier en daar tussen, kan zo uit m''n hoofd niet zeggen waar. :)

Ruud.

Verwijderd

...was eigenlijk ook een beetje ironisch bedoeld.... :):):)

...maar heb je er al over nagedacht om je nummer te mailen naar bijvoorbeeld radio 3FM of radio 538.... ruuddewild.nl bijvoorbeeld is wel gek genoeg om hem te draaien, zou je zeggen....

Verwijderd

Klinkt zeker niet slecht!!!

Heb je het nummer al als Mp3 in je Napster database gezet.

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Chill nummer ten top ;), alleen af en toe vind ik de creatieve effecten net een tikje teveel zeg maar, en na een paar keer horen begint t te vervelen dat de stem vaak hetzelfde zegt en zoveel terugkomt. Verder zit t erg goed in elkaar, ben benieuwd naar het volgende nummer (of een stiekem een snellere mix van dit nummer ;)).

• BC3 Victim
Thanks :) een snellere mix zal er niet snel komen...of Sash moet aan de deur kloppen hehe. Een nieuwere versie komt er iig wel, een paar dingetjes veranderen en eens kijken of het mooier wordt.

Ruud.

Verwijderd

klinkt erg goed
alleen de bas moet wat voller
lijkt wel of ie gewoon dom weg is af gekopt
verde komplimenten
Pagina: 1