[BC3] Stereoinstallatie met Minidisk

Pagina: 1
Acties:

• TheNose
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-01 21:12
Ik ben op zoek naar een nieuwe installatie met ingebouwde minidiskspeler en wil graag weten welke jullie mij aanbevelen. Hij mag max. fl.1200,- kosten.

Alvast bedankt.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." -- Benjamin Franklin

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Op dat gebied vind ik qua minisetjes sony wel goed. NIET die me die subwoofer en sattelieten met verschillende kleuren licht die is echt KUTKLOTE.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Koop gewoon een hele nieuwe standalone set van sony afzo. Je koopt dan gewoon een receivertje van pak em beet gooi em weg... 600 gulden, een cd speler van 300 en een minidiscje van 400. Kan allemaal ook wel goedkoper (en ook veel duurder) maar je hebt heel wat meer mogelijkheden dan zo''n kutsetje met alles ingebouwd. Sluit je computertje en je tvtje erop aan en je bent de komende paar jaar gelukkig. Met zo''n allesin1-setje merk je al snel dat je mogelijkheden beperkt zijn en je bent er al snel op uitgekeken.