Toon posts:

[BC3] DVD regio vrij...slaan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
''k heb een Aopen dvd speler gehaald (12x 40)
nou wil ik die regio beperker eraf gooien maar vond nix bruikbaars |:( ...iemand help?

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik ben ook de gelukkige (not) bezitter van dat kut ding, k dacht dat ie net als de andere a-opens pioneer loopwerk had maar niet dus:(

Verwijderd

Topicstarter
MMMMMH? {:[? die van mij heeft wel pioneer loopwerk..? vreemd...volgens mij komt die van jou uit Ingoesetië... (of die van mij...) ;0)

• TD-er
  • Laatst online: 16-02 22:16
stukje ge-cut ''n peest van "The firmware page"
-Aopen DVD-1240/AMH (12X/40X) R04, R05, R06
(Known firmware : R04 / R05 / R06)
The available firmware update are RPC-2 (region protected)
RPC-2

-Aopen DVD-1240/ASH (12X/40X) R22
(Known firmware : R21)
The available firmware update are RPC-2 (region protected)
RPC-2
Oftewel vooralsnog niet supported om regio-vrij te kunnen kijken.
Een goed voorbeeld van een drive die vermeld mag worden op de boycot-pagina:
http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/boycott.htm

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ben bang dat er geen rpc-1 firmware is voor deze dvd... Enige oplossing is waarschijnlijk om je probleem software matig op te lossen. Check deze site maar eens.. www.elby.de/RegionKiller/english/ ik heb geen ervaring met dit prg''tje, kheb zelf de A-open 1040pro, makkelijk te flashen, heb ook mpeg-kaart RealMagic Hollywood+, werkt perfect samen met Zoneselector, kan je zelf je regio kiezen=dus ook software matig....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wel een paar goede berichten gevonden over de in aantocht zijnde firmwares om hem wel regiovrij te maken...er is mischien nog hoop... anders voel ik me toch heel erg genaaid...

• Hyperbird
  • Niet online
Op maandag 16 april 2001 14:32 schreef sicktor het volgende:
MMMMMH? {:[? die van mij heeft wel pioneer loopwerk..? vreemd...volgens mij komt die van jou uit Ingoesetië... (of die van mij...) ;0)
Nope, niet dus want anders zou er wel een rpc-1 voor zijn, pioneer heeft niet eens 12x''s

Wat ik meestal doe als ik een regio1 dvd wil zien is de dvd naar de hardeschijf rippen, dan kan je hem regiovrij vanaf je hd kijken>:)

Verwijderd

Als iemand de FIX heeft....... om regiovrij te maken...... kan die dan ASAP dit in deze topic plaatsen

Thnx
Pagina: 1