Toon posts:

[BC3] Four point surround op een SB AWE64?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik een four point surround setje aansluiten op mijn Soundblaster AWE64 van ongeveer 3 jaar oud? Ik heb namelijk geen id of het kan of niet.

Greetz

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Moet je ff kijken of je 2 uitgangen heb. Als je er 2 hebt, dan kan het, maar dan heb je geen surround effecten ofzo hoor.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 12:57
sb64 heeft een 1x stereo. om die fpsxxx aan te sluiten heb je 2x stereo nodig..voor/achter

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
mijn 2 en een half jaar oude AWE64 Special Edition kan dat wel, 1 line out en 1 spk out

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 20:40

Canon23

>>MY<< world

Koop anders gewoon een splittertje, heb ik nu ook gedaan en koop volgende week een DTT2500 setje voor bij me laptop( uit eindelijk moet het wel naar een desktop gaan met sb live)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Kenx
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

* Kenx zucht
En hier is het echte antwoord van een fps bezitter: ja dat kan, gewoon 1 van de 2 line ingangen leeg laten.
Als je die 2 achterste speakers irritant vindt kan je die ook gewoon disconnecten.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik wil mijn kaart namelijk verkopen, omdat ik een kaart heb gekocht met A3D 2.0. Ik heb de kaart al meerdere malen aangeboden op internet. Ik kreeg laatst een email of er zoon 4 point surround setje op aangesloten kon worden, vandaar dat ik het zeker moet weten. Hieruit begrijp ik dat het dus wel kan?

Greetz

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-03 23:19

BikkelZ

CMD+Z

Je kunt hem er wel op aansluiten, maar je hebt geen 4 kanaals geluid (duh) aangezien het ding 2x stereo heeft.

En 1 van die 2 uitgangen is een Headphone uitgang en de andere Line en die hebben allebei ook een ander volume.

Nee, je kunt er dus geen 4 point surround uit halen, je kunt er wel 4 boxen op aansluiten als je dat persé wilt en een gaatje in je hoofd hebt 8-)

iOS developer

Verwijderd

Dat geldt niet voor alle types. Ik had er eentje die dat niet had namelijk. Meestal hebben de uitgangen een kleur, groen en zwart geloof ik.

Verwijderd

je kunt het gewoon aansluiten...1 kabel minder alleen kun je dan niet meer het verschil van voor en achter regelen want nu gaan ze dan gelijk op
Pagina: 1