[BC3] microfoon en geluidskaart

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo,
Eerste post in dit forum.

Wie heeft de oplossing?

Probleem:
Het lukt mij niet om met anderen te praten als ik mijn microfoon gebruik. Ik hoor mij wel zelf op de boxen, maar de anderen kunnen mij niet horen. Ik kan anderen wel horen.
Geluidskaart is een SB 128PCI
Alle maar denkbare vinkjes staan aan.
Programma''s die ik reeds geprobeerd heb zijn: msm mssenger, icq, webphone, buddytalk enz.

Iemand hier die de oplossing heeft?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Staat Full-Duplex wel aan.

Of kijk anders bij geluidsinstellingen welk apparaat gekozen is voor opname, dit moet microfoon zijn en dus niet CD of iets anders.

• BC3 Victim
Hoezo Staat Full Duplex aan?
De SB 128 PCI is toch full duplex.

Maar eh, bij Opname staan CD en Microfoon aan.
Moet er eentje dan uit?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zondag 15 april 2001 16:16 schreef mental988 het volgende:
Hoezo Staat Full Duplex aan?
De SB 128 PCI is toch full duplex.

Maar eh, bij Opname staan CD en Microfoon aan.
Moet er eentje dan uit?
Ik bedoel bij buddytalk, enzo. bij veel van deze programma''s kun je ook hebben dat het Half-Duplex is en dat je dan op een knop moet drukken als je wilt praten.

Weet je trouwens zeker dat je, je microfoon in de microfooningang hebt gedaan en niet in de Line-in. Bij dit laatste hoor je het wel door de boxen, maar kunnen andere jouw niet horen.

Je kunt ook nog proberen alles aan te zetten bij opname en dan nog eens te proberen.

• BC3 Victim
Op de achterkant van de SB 128 PCi heb je 3 uitgangen. Een blauwe voor de line. Een roze voor de mic., en een groene voor de boxen.

Bij mij zitten de boxen in de groene uitgang.

Dan veronderstel ik toch dat de mic in de roze dient te prikken. Of gaat dit tegen alle logica in.

Wie weet het antwoord? Het werkt Gedvr#$* nog steeds niet.
Gek, helemaal gestoord wordt ik ervan.

Verwijderd

Je kunt nog nieuwe drivers voor je geluidskaart proberen, anders weet ik het ook niet meer.
Pagina: 1