Toon posts:

[BC3] Geluidskaart kaduuk????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Guillemot MS Fortissimo geluidskaart en deze kaart gaf geluid als geen ander. Ik heb em aangesloten op mijn versterker en op een gegeven moment gaf hij enkel bij een oud spel erg krakend geluid. Ik dacht dat dat aan het spel lag, maar sinds kort geeft hij bij alle spellen en ook bij MP3''s een erg irritant krakend geluid, vooral bij hoge en/of harde noten. Als ik echter een DivXje afspeel is er niks aan de hand. Is mijn kaartje nou naar de geluidskaartenhemel of valt hij nog te redden.

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja, en de kabels zijn wel correct aangesloten, dus daar ligt het niet aan.

Verwijderd

Misschien staat het volume in je volume control (mixer) van één van je devices te hoog. Dat kan clipping (oversturing) van je signaal veroorzaken. Probeer ''s het één of het ander omlaag te halen.

Verwijderd

Topicstarter
Zal het eens proberen. Verder nog iemand suggesties???

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Klinkt mij zo goed als kapoet...maar voor de zekerheid kun je er ff op gaan staan, dan weet je het zeker.... *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Kzal het proberen
Pagina: 1