3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Dat die YST-MS50 goed klinkt (want dat doet-ie geloof ik wel), wil nog niet zeggen dat zo''n setje met van die mini-sattelietjes van yamaha ook goed klinkt hoor... Die sattelietjes zien er nogal matig uit....Op zondag 15 april 2001 14:08 schreef JT het volgende:
Ik persoonlijk vind creative gewoon klote. Klik hier voor mijn aanrader. Als audiofiel zeg ik : kies voor Yamaha en dit type, zij zijn ook thuis op hi-fi gebied, en heb zelf deze die echt top klinkt voor het geld.
Als je het echt goed wil doen, moet je met 5000 piek naar de winkel
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Oh, En de DTT2200 heeft dus WEL een center speaker. ''t Enige verschil met de DTT2500 is dus de afwezigheid van de Dolby decoder en digitaal geluid. De DTT2000 heeft geen center speaker.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Real theater audio for the desktop has arrived. Employing Dolby Digital Surround processing, the Digital BA7500 delivers 5.1 movie audio from your PC?s DVD-ROM without the need for a separate receiver or decoder. With a 4-channel soundcard, it brings multichannel PC gaming to a new level of realism. As a stereo music system, the BA7500 maintains the highest level of fidelity, equal in performence to the best subwoofer/satellite systems on the market today.
Building on Boston''s proven 6-1/2" bandpass subwoofer, the technological highlight of the Digital BA7500 is the four SST (Slimline Speaker Technology?) satellites. Boston Acoustics sets the standard for slim speaker design: The technology found in the SST''s allows us to deliver the same high-fidelity audio found in Boston''s larger home theater products, and still maintain a sleek attractive profile. Individual stands and rear tower stands included.
Voor ongeveer nlg 600,-
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Wel duidelijk, ik had eerst de 2500 analoog aangesloten. Ik stond wel ff te kijken toen ik hem digitaal had aangesloten. Een wereld van verschil! Het geluid is veel sprankelijker, voller, en center en sub klinken vele malen beter.Op zondag 15 april 2001 12:43 schreef Fr3aKER het volgende:
Is het nou veel verschil in geluidskwaliteit tussen de DTT2200 en de DTT2500??
SbLive 1024 + Dtt 2500 + Digital ROELT echt wel !
/dev/null
YSTMS50 de heilige set en de beste in zijn prijs gebied! Goede acoustic, goede 2weg filters, zuivere higs.Op zondag 15 april 2001 14:08 schreef JT het volgende:
Ik persoonlijk vind creative gewoon klote. Klik hier voor mijn aanrader. Als audiofiel zeg ik : kies voor Yamaha en dit type, zij zijn ook thuis op hi-fi gebied, en heb zelf deze die echt top klinkt voor het geld.
Als je het echt goed wil doen, moet je met 5000 piek naar de winkel
Ivm een 2.1 set. Dus als jou 2.1 slechter klinkt klinken meteen alle sets slechter, vergelijk je DTT2200/2500 maar eens met de LAbtec APX4620 of de Yamaha YSTMs-50 dan piep je wel anders. Toelichten heb ik nu geen zin in, als je die wilt ask on!Op zondag 15 april 2001 16:33 schreef deviln het volgende:
Ik heb sinds afgelopen woensdag een SBLive! Player 5.1 i.c.m. een DTT2200. Fantastisch geluid hoor, niks op aan te merken. Zeker in vergelijking met een 2.1 set (wat ik hiervoor had).
Oh, En de DTT2200 heeft dus WEL een center speaker. ''t Enige verschil met de DTT2500 is dus de afwezigheid van de Dolby decoder en digitaal geluid. De DTT2000 heeft geen center speaker.
Das dan mooi, hier merk ik er HELEMAAL NIETS van met een duur ADA885 setje met monsterwoofer (lekker 8" 60W continu) en voller klinkt het niet. Ik geloof zoieso niet dat het acoustisch beter zal klinken van die (***) digitale aansluitingen. De beste Hifi-versterkers zijn nog altijd analoog en ruis onderdruk je met hoogwaardige filters en aansluitpungen, met de SPDIF aansluiting heb ik ook niet minder ruis. Ik vind digital SDPDIF aansluitingen vooralsnog steeds onzin.Op maandag 16 april 2001 15:08 schreef I_Stealth_I het volgende:
[..]
Wel duidelijk, ik had eerst de 2500 analoog aangesloten. Ik stond wel ff te kijken toen ik hem digitaal had aangesloten. Een wereld van verschil! Het geluid is veel sprankelijker, voller, en center en sub klinken vele malen beter.
SbLive 1024 + Dtt 2500 + Digital ROELT echt wel !
En wereld van verschil, dan betwijfel ik toch of je die set wel daadwerkelijk hebt. Bovendien klinken Creative sets soieso al niet, tenzij je ze op laag volume zet en alleen electronische muziek luisters,
op aardig volume krijg je al snel distortion door slechte frequentiefilters die de minisattelites hard nodig hebben.
Distortion is het ergste van een set. En voor frequentiebereik op hoog volume moet je ook niet bij Creative zijn.
Ik heb dit ook gedaan en geniet sindsdien van een supergeluid.
Oké, ik maak zelf muziek en het moet dus goed zijn, maar als je van plan bent om er wat geld tegenaan te gooien dan zeg ik:
Ga voor zo''n ding, want met die Live kan het.
Maar reken op minimaal FL.1500,- of ?.674,55 (ja ja, het moet tegenwoordig ook in euro''s worden berekend
Waarom stel je die vraag als je er zelf gelijk weer antwoord op geeft?Op maandag 16 april 2001 23:07 schreef bazs2000 het volgende:
Ik zal er wel weer niets van snappen maar waarom hang je er geen dolby surround receiver aan?
Maar reken op minimaal FL.1500,- of ?.674,55 (ja ja, het moet tegenwoordig ook in euro''s worden berekend) als je voor een oplossing als deze kiest.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Enkel 2 nadelen:
Moeilijk vindbaar
Nogal Prijzig (20000BEF, 1000Gulden, 500?)
Ga maar enkele reviews na, deze komt VEEL beter uit de test dan de DTT3500.
400Watt totale RMS, beestige subwoofer!
Jij rekent die Euro wel heel erg soepelNogal Prijzig (20000BEF, 1000Gulden, 500?)
Verwijderd
Nee, heb de NLG nogal soepel berekendOp dinsdag 17 april 2001 20:30 schreef Fr3aKER het volgende:
[..]
Jij rekent die Euro wel heel erg soepel
Ok dan, juist is juist
20.000BEF of
1092,5708 NLG
495,787 ?
Verwijderd
Ik gebruik het om te gamen/mp3/dvd enz..
Ik dacht eerst aan een DTT2200 maar nu las ik dat je die niet digitaal op je geluidskaart kan aansluiten (ik heb een Sb Live 5.1 player)
Het mag ook een 2.1 setje zijn. Heeft iemand een idee?? Liever geen antwoorden als: "Koop toch een echte hifi set!" Want daar heb ik nix aan..
Verwijderd
-De DTT2200 heeft toch een centerspeaker??
-Hoor je het verschil duidelijk tussen
digitaal en niet-digitaal?
-Als ik die DTT2500 koop betaal ik een stuk
meer voor alleen een extra decoder (zit er
ook al een in de SB Live 5.1) en
digitaal geluid??
Verwijderd
koop een live player 1024 icm een dtt 2500.
heb je leuk geluid. had dit zelf ook. kost niet veel en biedt wel veel.
suc6
Heb zelf de Labtec 2414 (1 Subwoofer, 2 tweeters)
En dan is er ook og de Labtec 2514 (1 subwoofer, 4 tweeters voor 3D sound:))
Erg duur zijn ze niet en er komt een perfect geluidje uit...8-)
Labtec Rulezzzzz>:)
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd