Toon posts:

[BC3] shit vergeet nog wat!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is een PS2 misschien wat voor mij??
weet iemand of dat een volwaardige dvd speler is of gewoon teringzooi

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 20:37
Ik geloof dat het een volwaardige dvd player is. Maar dat moet je niet voor waarheid aannemen. Zag laatst op een dvd ps2 compatible staan, dus misschien doen niet alle dvd''s het ermee.

| I've got permission to color outside the lines |

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:10

Flexx

This side up

Tering zooi, je kan er nog niet veel mee. DVD doet hij wel maar de bediening is met een joystick of je moet er een afstandbediening van 60 piek bij kopen (als die al in europa tekoop is)

Maar als jij 1250,- uit wil geven aan de DVD player..ik stop je niet.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil dus eigenlijk een goeie dvd speler, maar toen zag ik dat de ps2 ook dvds afspeelde. Ik wilde toch eigenlijk wel een ps2 kopen dus ik dacht kat in het bakkie, maar die ps2 is een beetje kut qua dvd hoor ik van alle kanten dus ik twijfel weer errug

Verwijderd

Dan ga je toch lekker naar zo''n shop toe waar ze die meuk hebben om het zelf te proberen...ik ken de ps/2 helemaal niet, laat staan de dvd-kwaliteit, maar het lijkt me erg sterk wil dat ding beter zijn qua kwaliteit/bediening&geluid dan mijn Sony van 1000 piek.

Verwijderd

Hhaahah wat lachen zeg, wat een stelletje dikke mongolen echt waar, niks beters te doen ? geef dan geen antwoord, please wat een niveau zeg!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

tis wel een dvd ja maar tis ook kut je kunt nooit 1 produkt optimaliseren voor 2 hoofd functies toch ?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 00:19 schreef kc1604 het volgende:
Hhaahah wat lachen zeg, wat een stelletje dikke mongolen echt waar, niks beters te doen ? geef dan geen antwoord, please wat een niveau zeg!
Geloof niet dat jouw reactie hier nou zoveel toevoegd man, ga in de zandbak spele als dat mag van je mamma...stakker.

EDIT: trouwens, geen één van jouw posts hier op GoT is zinnig. Het zijn er danwel drie, maar goed:
1. waar kan ik films downloaden
2. hoe hoog kan ik oc''en met een MSI blaatblaat mobo
3. nu zit je hier ff iedereen af te zeiken die de topicstarter wil helpen met het verklaren met het feit waarom het erg waarschijnlijk is dat een ps2 geen volwaargide dvd-speler is. Rot toch gauw op man.

(mensen die mij kennen weten dat ik niet snel kwaad wordt, maar _als_ het zover is...)
Pagina: 1